  • 1. Data: 2007-11-14 20:18:55
    Temat: Ksiega wieczysta, a przekrztalcenie wlasnosci
    Od: Karol Nawrot <k...@a...gwshm.edu.pl>

    Witam,

    Prosze o dwie porady:
    1) zaplacilem za przeksztalcenie uzytkowania wieczystego dzialki we
    wlasnosc. W decyzji prezydenta miasta jest napisane, ze przeksztalcenie
    nastapi w dniu, w ktorym decyzja stanie sie ostateczna. Czy dobrze
    rozumiem, ze jest to 14 dni, jezeli mam wlasnie 14 dni na odwolanie sie
    od decyzji? Czy jest to jakos inaczej liczone?
    2) jak wygladaja formalnosci, zwiazane z ujawnieniem przeksztalcenia w
    ksiedze wieczystej? Czy po prostu do wniosku dodaje kopie (oryginal?)
    decyzji i dowodu wplaty?
    Zanalazlem w internecie dwa formularze KW-WPIS oraz KW-ZAD. Czy moge
    prosic o porade, jak je wypelnic w moim przypadku? Wiem, ze to glupie
    pytanie, ale do wydzialu ksiag wieczystych sa starszne kolejki i
    chcialbym tam przyjsc z juz wypelnionymi dokumentami...

    Z gory BARDZO dziekuje, za informacje.

    PODRAWIAM
    Karol Nawrot

  • 2. Data: 2007-11-14 22:10:02
    Od: Pawe <g...@w...pl>

    Termin 14 dni liczony jest od daty dor czenia pisma z decyzj
    prezydenta.

    Pawe

  • 3. Data: 2007-11-15 06:57:57
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    Karol Nawrot napisał
    > 2) jak wygladaja formalnosci, zwiazane z ujawnieniem przeksztalcenia
    > w ksiedze wieczystej? Czy po prostu do wniosku dodaje kopie
    > (oryginal?) decyzji i dowodu wplaty?

    Oryginał decyzji lub jej notarialnie poswiadczony odpis, a oplate
    mozesz uiscic w znaczkach oplaty sadowej.

    > Zanalazlem w internecie dwa formularze KW-WPIS oraz KW-ZAD. Czy moge
    > prosic o porade, jak je wypelnic w moim przypadku?

    KW-WPIS. KW-Zad to jest zalacznik do KW-wpis, gdy sie zadania komus na
    jednym formularzu nie mieszcza :)

    pozdrawiam
    Gosia