  • 1. Data: 2007-11-14 20:48:32
    Temat: Ksiega Wieczysta Dział I ???
    Od: "td" <d...@i...pl>

    Witam..
    Czy pomoze mi ktos wyjasnic co zawiera Dzial I Ksiegi Wieczystej?

    A dokladniej jest tak:
    Nr biezacy nieruchomosci :1
    Polozenie: jest tu adres
    Opis i mapa: dzialka nr 16

    i teraz nastepne jest:
    Sposob korzystania : Dzialka niezabudowana.

    Obszar: 0,06,75 ha.

    Moje pytanie dotyczy : Sposob korzystania : Dzialka niezabudowana?????????

    Czy jezeli domek jednorodzinny stoi juz 20 lat i w Gminie placi sie podatki
    od bud.gospodarczych itd, a do tego Wypis i Wyrys z wydzialu geodezji z tego
    miesiaca jest zgodny ze stanem faktycznym, to czy powinno byc wpisane, że
    Dzialka niezabudowana???????

    Prosze o odp, albo skierowac mnie w miejsce gdzie moge uzyskac odp.
    pzdr

  • 2. Data: 2007-11-14 21:45:30
    Temat: Re: Ksiega Wieczysta Dział I ???
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

> [...]
    > od bud.gospodarczych itd, a do tego Wypis i Wyrys z wydzialu geodezji z
    > tego miesiaca jest zgodny ze stanem faktycznym, to czy powinno byc

    Nie powinno być, ale może. Po prostu nikt nie zgłosił budowli do KW.

    > Prosze o odp, albo skierowac mnie w miejsce gdzie moge uzyskac odp.

    W Starostwie Powiatowym udzielą informacji jak dokonać zgłoszenia
    nieruchomości. Pytanie tylko po co.

  • 3. Data: 2007-11-14 21:51:41
    Od: "td" <d...@i...pl>

    Użytkownik "William" <n...@m...mnie.pl> napisał w wiadomości

    > Nie powinno być, ale może. Po prostu nikt nie zgłosił budowli do KW.

    > W Starostwie Powiatowym udzielą informacji jak dokonać zgłoszenia
    > nieruchomości. Pytanie tylko po co.

    Bo ja chce to kupić i wypis z aktu niose do banku.
    Wiec czy moze tak zostac??

  • 4. Data: 2007-11-15 06:53:46
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    William napisał
    > W Starostwie Powiatowym udzielą informacji jak dokonać zgłoszenia
    > nieruchomości. Pytanie tylko po co.

    Jesli bierze kredyt na zakup tej nieruchomosci, to bank prawdopodobnie
    bedzie wymagal ujawnienia budynku.

    pozdrawiam
    Gosia

  • 5. Data: 2007-11-15 17:33:07
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > Bo ja chce to kupić i wypis z aktu niose do banku.
    > Wiec czy moze tak zostac??

    Jeśli w banku nie napotkasz na formalistę to tak. Brak ujawnienia budynku
    nie wpływa na prawo własności.

  • 6. Data: 2007-11-16 17:18:40
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "td" <d...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Bo ja chce to kupić i wypis z aktu niose do banku.
    > Wiec czy moze tak zostac??
    Tak, musisz mieć ze starostwa wypis wraz z wyrysem, na którym będzie
    obrys budynków, to będziesz miał teren zabudowany. Jeśli chcesz aby w
    księdze był dokładnie opisany budynek, to potrzebny Ci będzie także wypis z
    rejestru/kartoteki budynków.