  • Data: 2003-08-12 09:41:32
    Temat: Książeczki mieszkaniowe - możliwe że tak mała premia?
    Od: "Łukasz Rzepiński" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, nie wiedziałem gdzie zadać to pytanie...
    Zakupiłem mieszkanie w spółdzielni i postanowiłem wykorzystać posiadane
    przeze mnie książeczki mieszkaniowe na których była niewielka (po
    denominacji) kwota. Słyszałem o stałej premii itd itd.
    Jakież było moje zdumienie gdy z każdej ksiażeczki po miesiącu otrzymałem po
    250zł. Czy to jest możliwe? Jestem w temacie zupełnie zielony.