  • 1. Data: 2020-08-07 06:25:03
    Temat: Krystyna Pawłowicz po prawomocnym "zwycięstwie" nad Owsiakiem: "Precz z takimi sądami!"
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/512376-owsiak-prz
    egral-w-sadzie-z-krystyna-pawlowicz

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2020-08-07 08:57:52
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 07 Aug 2020 06:25:03 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > ,,Niech pani spróbuje

    Jeśli to są wulgarne czy nieprzywoite słowa to sędziowie najwyraźniej
    też nie próbowali seksu :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2020-08-07 09:13:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    >>> plecy. Poczuje pani kwiat we włosach, a przez to w głowie też się może
    >
    > Jeśli to są wulgarne czy nieprzywoite słowa to sędziowie najwyraźniej
    > też nie próbowali seksu :)

    Panie daj pan spokój. "ja mam wyobraźnię, ja to potem widza"

    https://www.youtube.com/watch?v=yOSucHjr2-Q&list=RD6
    Bp7ql4pHDs

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2020-08-07 10:39:07
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-08-07 o 06:25, A. Filip pisze:
    > https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/512376-owsiak-prz
    egral-w-sadzie-z-krystyna-pawlowicz

    Powinna do zakonu iść, bo tam nie rozumują niektórych spraw i większość
    nie potrafi się uśmiechnąć chyba.

    --
    animka

  • 5. Data: 2020-08-07 18:10:40
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 07.08.2020 o 06:25, A. Filip pisze:
> [...]
    > seksu. Poczuje pani motyle w brzuchu, poczuje pani rozluźnione
    > plecy. Poczuje pani kwiat we włosach, a przez to w głowie też się może

    O. seksista ? politycy nie piętnują O. ? pytania się mnożą:)

  • 6. Data: 2020-08-07 18:20:22
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-08-07 o 18:10, u2 pisze:

    > O. seksista ? politycy nie piętnują O. ? pytania się mnożą:)

    O. ubek. Pytania się mnożą.
    Nieustające pozdrowienia dla twojego papcia mośka i mamy rebeki.