  • 1. Data: 2020-08-07 19:08:51
    Temat: Groźby wobec Tarczyńskiego i jego mamy
    Od: u2 <u...@o...pl>

    czyżby ziomale Icka M. i zdRadka F. ?

    https://telewizjarepublika.pl/grozby-wobec-tarczynsk
    iego-i-jego-mamy-zapadl-wyrok,99530.html

    - Zapadł wyrok w sprawie jednego z tych którzy grozili mi śmiercią.
    Grozili także mojej Mamie. Kolejne procesy trwają - poinformował na
    Twitterze europoseł Prawa i Sprawiedliwości Dominik Tarczyński.
    Reklama

    Mężczyzna obrażający polityka i grożący mu śmiercią został uznany za
    winnego.

    - To, że o tych sprawach nie mówimy nie oznacza, że nie reagujemy na
    zachowania zwolenników totalnych. Krok po kroku. Robimy porządek -
    podkreślił Tarczyński, załączając wyrok Sądu Rejonowego w Żarach w
    sprawie Krzysztofa P.

    W maju 2018 r. mężczyzna groził europosłowi pozbawieniem życia. Jak
    podkreślono w wyroku sądu, ,,groźba wzbudziła w pokrzywdzonym uzasadnioną
    obawę, że będzie spełniona". Oskarżony znieważał polityka ,,słowami
    powszechnie uznawanymi za obelżywe" poprzez środki masowego komunikowania.

    Mężczyzna został skazany na rok i dwa miesiące ograniczenia wolności.
    Oskarżony musi także wykonywać nieodpłatną pracę na cele społeczne w
    wymiarze 30 godzin miesięcznie. Przez trzy lata Krzysztof P. nie może
    również kontaktować się z Tarczyńskim i zbliżać się do niego na
    odległość mniejszą niż 200 metrów. Oskarżonego zwolniono jednak z
    kosztów sądowych.

    Źródło: Twitter

  • 2. Data: 2020-08-07 19:41:29
    Temat: Re: Groźby wobec Tarczyńskiego i jego mamy
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-08-07 o 19:08, u2 pisze:

    Pozwolę sobie przypominać ze jesteś tym palantem od niechcianej
    prasówki i kretynem który nie potrafi się zastosować do swojej rady
    czyli do ustawienia filtra na oponenta.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2020-08-07 19:53:26
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    RadoslawF <r...@g...com> pisze:
> [...]
    >
    > Pozwolę sobie przypominać ze jesteś tym palantem od niechcianej
    > prasówki i kretynem który nie potrafi się zastosować do swojej rady

    Płyta ci się zacięła czy inteligencji ci nie starcza na bardziej
    zróżnicowane chamskie odzywki?

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2020-08-07 20:42:51
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 07.08.2020 o 19:53, A. Filip pisze:
    > Płyta ci się zacięła czy inteligencji ci nie starcza na bardziej
    > zróżnicowane chamskie odzywki?

    bóg wybacza wiele, nudziarstwa nigdy:)))))))))))))

  • 5. Data: 2020-08-07 21:16:18
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-08-07 o 20:42, u2 pisze:

    > bóg wybacza wiele, nudziarstwa nigdy:)))))))))))))

    Tobie też ubeku.
    Nieustające pozdrowienia dla twojego papcia mośka i mamy rebeki.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2020-08-07 21:35:30
    Temat: Re: RadoslaF v. Breidbart Indeks (spam indeks)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    u2 <u...@o...pl> pisze:

    > bóg wybacza wiele, nudziarstwa nigdy:)))))))))))))

    Wygląda że on te odpowiedzi robi skryptem/programem a nawet jeśli nie to
    taka ilość jednakowych postów podpada pod spam [A].

    IMHO to się nadaje do zgłaszania na abuse news serwera przez który nadaje.

    Kiedyś mi się chciało zrobić skrypty do raportowania na abuse kogoś kto
    się podszywał w swoich postach pod mój adres email. AFAIR zadziałało
    już po "zaledwie" kilku tygodniach raportowanie każdego podszywającego
    się postu osobno :-)

    [A] https://en.wikipedia.org/wiki/Breidbart_Index

    --
    A. Filip

  • 7. Data: 2020-08-07 21:40:06
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 07.08.2020 o 21:35, A. Filip pisze:
    > Wygląda że on te odpowiedzi robi skryptem/programem a nawet jeśli nie to
    > taka ilość jednakowych postów podpada pod spam

    no nie, spam to w celu osiągniecia korzyści materialnej, n.p. finansowej

    zdradek to kumpelak icka m., niby elektronik, ale gie warty:)

  • 8. Data: 2020-08-07 21:46:32
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    u2 <u...@o...pl> pisze:

    > no nie, spam to w celu osiągniecia korzyści materialnej, n.p. finansowej
    >
    > zdradek to kumpelak icka m., niby elektronik, ale gie warty:)

    Korzyść finansowa "uprasza" zaklasyfikowanie jako spam (w kategoriach
    psotmastera/newsmastera) ale nie jest do tego niezbędna. A w sumie czy
    to zostanie nazwane spamem czy naruszeniem innych równie ważnych reguł
    to już technikalia.

    --
    A. Filip

  • 9. Data: 2020-08-07 21:53:59
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 07.08.2020 o 21:46, A. Filip pisze:

> [...]
    > psotmastera/newsmastera) ale nie jest do tego niezbędna. A w sumie czy
    > to zostanie nazwane spamem czy naruszeniem innych równie ważnych reguł

    no nie precyzja jest istotna

    spam, czyli stupid person advertisement, to jednak w celu osiągnięcia
    korzyści materialnej, czyli z niskich pobudek

  • 10. Data: 2020-08-07 22:00:23
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    u2 <u...@o...pl> pisze:

    > no nie precyzja jest istotna
    >
    > spam, czyli stupid person advertisement, to jednak w celu osiągnięcia
    > korzyści materialnej, czyli z niskich pobudek

    Czyli _dla ciebie_ masówka religijna albo polityczna nie będzie spamem?
    UCE - Unwanted COMMERCIAL Email
    UBE - Unwanted BULK Email

    --
    A. Filip