  • 71. Data: 2019-04-21 20:16:21
    Temat: Re: Kryptowaluta
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 21.04.2019 o 20:02, u2 pisze:
    > 1 BTC daje 25 tysięcy PLN plus marża 20 % daje finalnie 1 BTC = 27500
    > PLN, czyli jawne oszustwo poprzez zawyżenie kursu:)

    errata : 1 BTC = 30000 PLN:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 72. Data: 2019-04-21 21:58:52
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-04-21 o 13:18, u2 pisze:

    > w wielkich przekrętach najpierw idzie wiara w wielkie zyski, takie
    > szczytowe zyski:))))))))))))

    Szczytne miało być rozproszenie i niezależność od jednego
    Pana/instytucji/państwa
    a zwłaszcza od banksterki

    PS. Tylko że już w założeniu BTC jest twórca posiada ogromną większość
    monet. Dlatego pozostaje nadzieja że on (jak tam się podobno nazywa?)
    jest "szczytnym" człowiekiem ;-)

  • 73. Data: 2019-04-21 22:20:39
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 21.04.2019 o 21:58, z pisze:

    > Szczytne miało być rozproszenie i niezależność od jednego
    > Pana/instytucji/państwa
    > a zwłaszcza od banksterki

    jak BTC jest legalną walutą w najbardziej banksterskim kraju czyli
    Szwajcarii, to nie ma żadnej niezależności, pamiętasz jak Szwajcarzy
    zrobili w konia Bolanda na kredytach we frankach szwajcarskich ?:)

    > PS. Tylko że już w założeniu BTC jest twórca posiada ogromną większość
    > monet. Dlatego pozostaje nadzieja że on (jak tam się podobno nazywa?)
    > jest "szczytnym" człowiekiem ;-)

    BTC jest niezwykle skomplikowanym systemem, a taki skomplikowany system
    aż prosi się do wykorzystania przeciwko naiwniakom, obiecując im złote
    góry, podobnie było obietnicami w BKO czy Amber Gie:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 74. Data: 2019-04-22 02:53:07
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-04-20, Jacek Maciejewski <j...@g...pl> wrote:
    > Z braku laku piszę na tą grupę, zobaczymy jakie będą efekty. Otóż, jak
    > wiadomo, ilość bitcoinów jest ograniczona z definicji. Co jakiś czas
    > jednak zdarza się że ktoś umiera zabierając do grobu hasła, czyli
    > możliwość operowania jakąś kwotą. Znika ona bez śladu. Znając tempo,

    Dlaczego znika?

    > można przewidzieć że za kilkadziesiąt lat wszystkie BTC znikną :)

    Kiedyś ludzie zakopywali i zaskarpetowywali pieniadzę. W tym banknoty.
    Część z tegoh znikała dużo bardziej niż poprzez utratę hasła.

    > Ciekawe czy twórca systemu przewidział to zjawisko? Lub może użytkownicy
    > coś zaradzili?

    Ja się bedziej zastanawiam jak wygląda kwestia formalnego udowodnienia
    posiadania tych środków i dysponowania nimi w przypadku braku hasła.

    --
    Marcin

  • 75. Data: 2019-04-22 08:13:53
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sun, 21 Apr 2019 15:50:06 +0200, u2 napisał(a):

    > :))))))))))))))))))))))))))))))))

    WON.

  • 76. Data: 2019-04-22 08:14:07
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sun, 21 Apr 2019 15:49:44 +0200, u2 napisał(a):

    > :))))))))))))))))))))))))

    WON.

  • 77. Data: 2019-04-22 08:19:46
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sun, 21 Apr 2019 20:02:39 +0200, u2 napisał(a):

    [...]

    > krypto-waluta jest podobna do para-walut w grach komputerowych, tam
    > również aby kupić wirtualne "diamenty" trzeba płacić realną walutą,
    !!!

    > ale
    > w grach nie jest to oszustwem,
    " -Napławdę"?

    > to się nazywa pay per win:)
    Yhm... .

  • 78. Data: 2019-04-22 08:24:34
    Od: dantes <d...@q...com>

> [...]

    > również aby kupić wirtualne "diamenty" trzeba płacić realną walutą, ale
    > w grach nie jest to oszustwem, to się nazywa pay per win:)

    Dużo masz już tych diamentów?

    I co na to żona?

    Czeka na kolię?

  • 79. Data: 2019-04-22 08:48:56
    Od: z <...@...pl>

    Bez sensu ta dyskusja :-)

    Jak ktoś zgubił BTC to ma problem.

    Jak takie zgubienie wpłynie na cały system BTC - NIJAK ;-)

    Jak udowodnić że się miało zgubione BTC.
    Taka samo jak rzeczone dolary zakopane w ziemi.
    Nie potrafisz ich wykopać to ich nie masz.

  • 80. Data: 2019-04-22 08:59:52
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 22 Apr 2019 00:53:07 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Dlaczego znika?
    Formalnie nie znika ale nikt jej nigdy nie użyje. Od kogo kupisz BTC
    kiedy zniknie w grobie hasło do ostatniego BTC?

    > Kiedyś ludzie zakopywali i zaskarpetowywali pieniadzę. W tym banknoty.
    > Część z tegoh znikała dużo bardziej niż poprzez utratę hasła.
    Ale władca otwierał skarbiec i bił nowe monety.

    > Ja się bedziej zastanawiam jak wygląda kwestia formalnego udowodnienia
    > posiadania tych środków i dysponowania nimi w przypadku braku hasła.
    Komu chcesz cokolwiek udowadniać?

    --
    Jacek
    I hate haters.