  • Data: 2009-07-17 07:05:26
    Temat: Kredyt hipoteczny a darowizna innego mieszkania
    Od: "Anna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wezmę kredyt hipoteczny w banku na zakup mieszkania. Bank nie chce zadnego
    innego zabezpieczenia. Mam inne mieszkanie. Nie zamierzam sie migac od kredytu
    ale w okresie 30 lat roznie moze być. Czy jezeli przepisze moje mieszkanie na
    ojca to coś mi to da w przypadku ewentualnej egzekucji bankowej? Bardzo proszę o
    pomoc w sprawie skargi pauliańskiej. Czy przepisanie przed zawarciem umowy o
    kredyt coś daje?