eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Kręcenie liczników - jeszcze ostrzejsze przepisy
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 30

  • 21. Data: 2019-08-11 11:48:30
    Temat: Re: Kręcenie liczników - jeszcze ostrzejsze przepisy
    Od: p...@g...com

    --A nie ma rejestracji przebiegu w chwili przeglądu okresowego (np. w Niemczech przy
    TUV)?

    Jest i nic z tego nie wynika.
    Próby regulacji na skalę europejską można porównać do zaocznego sądzenia somalijskich
    piratów, za krótkie rączki macie kolezkowie za krótkie ;-)
    Chcieli dobrze a wyszło jak zwykle.


  • 22. Data: 2019-08-11 13:01:37
    Temat: Re: Kręcenie liczników - jeszcze ostrzejsze przepisy
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-08-11 o 11:48, p...@g...com pisze:
    > Chcieli dobrze a wyszło jak zwykle.


    Czy zadanie jest niemożliwe do wykonania czy tylko łajzy się za to
    zabierają?

    z


  • 23. Data: 2019-08-11 14:38:01
    Temat: Re: Kręcenie liczników - jeszcze ostrzejsze przepisy
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czyli legislatorzy kręcą lody na kręceniu liczników.
    Np. spokój społeczny.
    'O! Zobacz jak dobrze rządzi P0, kupiłem ałdicę po tylko 110 tysiącach, Austriak w
    niedziele do kościoła".


    -----
    > Wszak żyjemy w socjalistycznej UE.


  • 24. Data: 2019-08-11 14:42:01
    Temat: Re: Kręcenie liczników - jeszcze ostrzejsze przepisy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.08.2019 o 08:57, ąćęłńóśźż pisze:

    >> Problem dalej leży w możliwościach wykrywczych.
    > A nie ma rejestracji przebiegu w chwili przeglądu okresowego (np. w
    > Niemczech przy TUV)?

    Jest, ale na tej podstawie trudno ustalić sprawcę.


  • 25. Data: 2019-08-11 14:47:29
    Temat: Re: Kręcenie liczników - jeszcze ostrzejsze przepisy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.08.2019 o 10:42, z pisze:

    >> Nie sądze, by w którymkolwiek kraju UE było to bezkarne. rzecz w ty, że
    >> nie wysokość kary, a jej nieuchronność powoduje, że ludzie przestają
    >> popełniać przestępstwa. Skoro da sie zrobić kasę fiskalną odporną na
    >> ingerencje w dane, to nie wierzę, że nie da się się tego rozwiązać w
    >> samochodzie. Tylko musiało by się to wymusić na producentach pojazdów.
    > To zamiast krytykować może i nieudolnych posrańców ;-) zaproponować
    > kompleksowe rozwiązanie problemu.
    > Można wymusić montowanie w samochodach różnych głupot to można i czarną
    > skrzynkę. Będzie drożej dla klienta? Będzie. Wszak żyjemy w
    > socjalistycznej UE.

    Możliwości techniczne moim zdaniem są od kilkunastu lat. Brak
    odpowiednich unormowań prawnych świadczy o braku woli politycznej.
    Sądzę, że wynika on z tego, że dla niektórych państw - tych, z których
    pojazdy używane są eksportowane - jest to wygodne rozwiązanie.


  • 26. Data: 2019-08-11 15:38:07
    Temat: Re: Kręcenie liczników - jeszcze ostrzejsze przepisy
    Od: p...@g...com

    I dochodzimy do sedna sprawy, ja tu widzę ukrytą opcję niemiecką ;-) teraz
    popularność a więc ceny aut z niskim przebiegiem wzrosną ;-) i to jest ewidentnie
    zasługa prawych i sprawiedliwych ;-)


  • 27. Data: 2019-08-11 17:09:48
    Temat: Re: Kręcenie liczników - jeszcze ostrzejsze przepisy
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-08-11 o 14:47, Robert Tomasik pisze:

    > Możliwości techniczne moim zdaniem są od kilkunastu lat. Brak
    > odpowiednich unormowań prawnych świadczy o braku woli politycznej.
    > Sądzę, że wynika on z tego, że dla niektórych państw - tych, z których
    > pojazdy używane są eksportowane - jest to wygodne rozwiązanie.
    >

    A już myślałem że wina PiSu ;-)

    z


  • 28. Data: 2019-08-13 02:29:10
    Temat: Re: Kręcenie liczników - jeszcze ostrzejsze przepisy
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-08-11, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > Możliwości techniczne moim zdaniem są od kilkunastu lat. Brak
    > odpowiednich unormowań prawnych świadczy o braku woli politycznej.
    > Sądzę, że wynika on z tego, że dla niektórych państw - tych, z których
    > pojazdy używane są eksportowane - jest to wygodne rozwiązanie.

    No tak by się wydawało w związku z czym albo problem w słówku wydawać,
    albo chodzi o pieniądze. Ale przeciez nie o pieniądze klientów bo to nie
    moga być duże koszty.

    A jakby to działało, to ludzie kupowaliby chętniej taki włąsnie pojazd.
    Czyl kupowali by chętniej używane i może własnie tu jest pies
    pogrzebany?

    --
    Marcin


  • 29. Data: 2019-08-13 07:43:23
    Temat: Re: Kręcenie liczników - jeszcze ostrzejsze przepisy
    Od: p...@g...com

    Niemcy nie scigaja krecenia bo maja zysk jako eksporter jesli auta zyskuja na
    wartosci w DE, po prostu daja zarobic swoim oszustom zamiast obcym i tyle :-)

    mowimy tu o duzych pieniadzach

    Die durchschnittliche Wertsteigerung bei manipulierten Fahrzeugen liegt laut ADAC bei
    etwa 3000 Euro. So würden Autokäufer in Deutschland pro Jahr um etwa sechs Milliarden
    Euro gebracht.

    6 mld euro rocznie a teraz zyski jeszcze wzrosna dzieki prawym i sprawiedliwym


  • 30. Data: 2019-08-13 11:17:46
    Temat: Re: Kręcenie liczników - jeszcze ostrzejsze przepisy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.08.2019 o 02:29, Marcin Debowski pisze:
    > On 2019-08-11, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    >> Możliwości techniczne moim zdaniem są od kilkunastu lat. Brak
    >> odpowiednich unormowań prawnych świadczy o braku woli politycznej.
    >> Sądzę, że wynika on z tego, że dla niektórych państw - tych, z których
    >> pojazdy używane są eksportowane - jest to wygodne rozwiązanie.
    >
    > No tak by się wydawało w związku z czym albo problem w słówku wydawać,
    > albo chodzi o pieniądze. Ale przeciez nie o pieniądze klientów bo to nie
    > moga być duże koszty.
    >
    > A jakby to działało, to ludzie kupowaliby chętniej taki włąsnie pojazd.
    > Czyl kupowali by chętniej używane i może własnie tu jest pies
    > pogrzebany?
    >
    Jakby nie było zbytu na używane, to by nowych nie kupowali tak chętnie.
    Po za tym firma, która by to wprowadziła ryzykuje, że drobni
    kombinatorzy tego typu pojazdu nie będą chcieli kupić.

strony : 1 . 2 . [ 3 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1