  • 11. Data: 2024-02-10 00:25:19
    Temat: Re: Kraj bezprawia
    Od: n...@o...pl

    Wiesiaczek <c...@v...pl> napisał(-a):

    > Nie wyobrażam sobie, żeby kierowca mający pierwszeństwo mógł się przyczynić.
    >
    > Albo mam to pierwszeństwo albo nie ma.

    Bo jesteś znany jako człowiek ograniczony.
    Wystarczy, że zapindalał z prędkością uniemożliwiającą reakcję na takie
    sytuacje.

  • 12. Data: 2024-02-10 00:26:39
    Od: n...@o...pl

    Wiesiaczek <c...@v...pl> napisał(-a):

    > I to właśnie jest zwykłe kurewstwo sądów!

    To przykre, że głupki nie mogą bezkarnie zap**lać.

    Aczkolwiek te 13km/h to było przegięcie. Wie ktoś jak się skończyło?

  • 13. Data: 2024-02-10 05:34:49
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    > Ale to jest właściwy moment, byś spróbował to pojąć. Tak właśnie jest.

    Jest chujowo!
    Sprawca wypadku, ten pijany, który wtargnął ignorując znak STOP nie
    poniósł żadnych konsekwencji!
    Co więcej, dostanie odszkodowanie.

    Możesz to logicznie uzasadnić?

    --
    Wiesiaczek - dziś z DC
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 14. Data: 2024-02-12 09:39:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 9 Feb 2024 19:51:34 +0100, Wiesiaczek wrote:
> [...]
    -spowodowala-wypadek-sad-przyznal-jej-odszkodowanie-
    i-rente,nId,7315439#utm_source=paste&utm_medium=past
    e&utm_campaign=chrome

    news-pijany-pieszy-na-czerwonym-wbiegl-mu-pod-kola-k
    ierowca-winny,nId,2894089

    owca-skazany-pieszy-niewinny-ra919413-2304462

    > I to właśnie jest zwykłe kurewstwo sądów!

    Bo ja wiem ... moze jednak sprawiedliwy wyrok ?

    J.

  • 15. Data: 2024-02-12 18:07:27
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 12.02.2024 o 09:39, J.F pisze:

> [...]
    ierowca-winny,nId,2894089

    owca-skazany-pieszy-niewinny-ra919413-2304462

    > Bo ja wiem ... moze jednak sprawiedliwy wyrok ?

    Znam kilka "sprawiedliwych" wyroków również z autopsji.
    Ale ponieważ wiara nie podlega dyskusji, więc nie będę Ciebie przekonywał.