  • Data: 2005-08-15 14:24:26
    Temat: Kradzież reklamy przez agencje ?
    Od: Wilk <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Oglaszam sie w serwisie internetowym, ze wynajme mieszkanie. Zrobilem
    zdjecia mieszkania i dolaczylem je do ogloszenia. Opisalem mieszkanie i
    wyznaczylem cene. Okazalo sie, ze pewna agencja nieruchomosci umiescila
    oglosznie o wynajem mojego mieszkania w tych samych i innych serwisach
    internetowych! Podajac dane teleadresowy WYLACZNIE do agencji. Stalo sie
    to bez mojej zgody. Do tego cena zostala zanizona o 100zl. Ogloszenie
    agencji jest prawie identyczne z moim a do tego zawiera takze zdjecia
    mojego mieszkania skopiowane z mojej strony. Czy wszystko to jest zgodne
    z prawem ? Co powinienem zrobic ?
    Bardzo prosze o pomoc - z przyczyn oczywistycz pilne.