  • Data: 2005-08-16 07:41:01
    Temat: Re: Kradzież reklamy przez agencje ?
    Od: Wilk <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "Marcin" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > sprawa już

    > Nie zgodzę się. Agencja będzie chciała na tym zarobić. Jak znajdą
    > klienta, to przyjdą z nim do pytającego. Podejrzewam, ze zaproponują
    > 100 zł mniej, a ten to przyjmie, bo przecież chce wynająć to
    > mieszkanie. Chyba że będzie miał innego oferenta, który da więcej.

    Dziekuje bardzo za odpowiedzi.
    Problem w tym, ze agencja juz do mnie nie zadzwoni bo odmowilem
    wspolpracy. Ogloszenia pozostaja, bo pewnie wykupione zostaly na 2
    tygodnie z gory. Zatem prawdopodobne jest, iz beda informowac
    potencjalnych klientow, ze ogloszenie jest nieaktualne. Czyli trace.
    Szkoda, ze nie ma na nich jakiegos paragrafu, bo na pewno stac ich by mi
    zaplacic za swoje zuchwalstwo :) A za wykorzystanie zdjec, ktore i tak
    zostaly upublicznione i nie stanowia zadnego dziela ... to nic z tego
    nie bedzie ;) Dopiero w kontekscie cos znacza.
    Czyli dobrze bedzie jak grzecznie wycofaja ogloszenia i powiedza
    "przepraszamy" :(