  • 1. Data: 2005-11-30 07:14:05
    Temat: Kradziez na basenie
    Od: g...@p...onet.pl

    Witam.

    Na Basenie ktoś włamał mi sie do szafki i ukradł dokumenty, trochę kasy i
    komórkę. Po przeczytaniu regulaminu basenu dowiedziałem się, że basen nie
    ponosi odpowiedzialności ża skradzione rzczy z szafek, bo do przechowywania
    rzeczy wartościowych służą "sejfy" (płatne).
    Czy faktycznie nie można mieć roszczeń do basenu w związku z opisanym
    zdarzeniem? Co w takim przypadku robić? Czy zgłosić to na Policję? (po co?)

    Pozdrawiam
    DelfinUm

  • 2. Data: 2005-11-30 09:49:02
    Temat: Re: Kradziez na basenie
    Od: "wojtaszek" <w...@t...pl>

> [...]
    > Czy faktycznie nie można mieć roszczeń do basenu w związku z opisanym
    > zdarzeniem? Co w takim przypadku robić? Czy zgłosić to na Policję? (po

    Z pewnością zgłosić na policję. Może to ktoś z obsługi i nie jesteś pierwszą
    ofiarą.
    Wojtek

  • 3. Data: 2005-11-30 16:32:58
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    g...@p...onet.pl napisał(a):
> [...]
    > Czy faktycznie nie można mieć roszczeń do basenu w związku z opisanym
    > zdarzeniem? Co w takim przypadku robić? Czy zgłosić to na Policję? (po co?)

    Regulamin może sobie być, oprócz tego jest jeszcze art.846 kc w zw. z
    art.852 kc. Z tym że ta odpowiedzialność jest ograniczona -
    powiedziałbym że do stukrotności opłaty za godzinę (art.849§1 kc). A
    przede wszystkim trzeba zgłosić na piśmie żądanie zapłaty odszkodowania
    a potem można poszukać pomocy u miejskiego/powiatowego rzecznika
    konsumentów albo w Federacji Konsumentów.

    KG

  • 4. Data: 2005-11-30 22:32:54
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    In article <dmkk4k$bqr$2@inews.gazeta.pl>, kam wrote:
    > Regulamin może sobie być, oprócz tego jest jeszcze art.846 kc w zw. z
    > art.852 kc. Z tym że ta odpowiedzialność jest ograniczona -
    > powiedziałbym że do stukrotności opłaty za godzinę (art.849§1 kc). A

    Pewnie pozostaje jeszcze kwestia dowodowa.

    --
    Marcin