  • Data: 2003-12-13 19:12:27
    Temat: Kradziesz szkoły?
    Od: "sebuś" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Moment! Chyba się nierozumiemy.
    Kradziesz napisałem celowo...

    Oprócz tego, biorąc np. regulaminy wszystkie inne z innyc szkół, student
    jest zawsze skreślany po niezaliczeniu semestru. Dlaczego więc tutaj mnie
    nie skreślili. Dlaczego teraz , jeśli ktoś nie zaliczy semestru (teraz tak
    jest bo byłem w dziekanacie) zostaje skreślony z listy, a kiedyś tak nie
    było? Podobno zmienili przepisy...
    Dlaczego dziekan nawet nie zapoznał się dokładnie z moim pismem i nawet nie
    chciał o tym rozmawiać. Czyżby się bał, lub coś ukrywał???