    From: "Tomasz" <q...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kotroler biletów- jakie prawia i obowiązki
    Date: Tue, 27 May 2003 21:07:25 +0200

    1. Jak powinien się przedstawić i jakimi dokumentami powinien dysponować
    Kontroler Biletów. Czy mogę je wziąć do ręki i sprawdzić, czy są oryginalne?
    2. Czy Kontroler może wziąć mi z ręki dokumenty bez mojego pozwolenia. Czy
    mogę mu jedynie je pokazać? 3. Jeśli bilet uzyskałem od osoby wysiadającej z
    autobusu, czy dany bilet jest ważny?
    4. Czy kontroler ma prawo zatrzymać mnie w autobusie?
    5. Czy muszę razem z nim jechać do miejsca w którym on pozwoli mi wyjść?
    6. Czy mają Kontrolerzy prawo zawieść lub doprowadzić mnie na policje?
    (wydaje mi się, że to policja powinna przyjechać na miejsce i to na
    przystanek na którym ja wysiadam)
    7. Czy musze się wylegitymować Kontrolerowi, czy wystarczy że podam swoje
    dane?
    8. Czy musze mieć zawsze przy sobie jakiś dowód tożsamości?