  • 11. Data: 2011-11-18 20:47:29
    Temat: Re: Koszty wysyłki gwarancyjnej.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 18 Nov 2011, Tomek wrote:

    > A nie ma?

    Mogłaby mieć, ale stroną która może wystąpić z roszczeniem byłby
    sprzedawca, a nie klient końcowy. Sprzedawcy przysługuje regres,
    ale klientowi nie przysługuje roszczenie "wprost".
    A klient najwyraźniej skorzystał "wprost z gwarancji".

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2011-11-18 20:53:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 18 Nov 2011, Liwiusz wrote:

    > Już nie, ta dana została utajniona.

    Dopiero od 31.XII br o ile wiem, i tylko o ile wskazane jest
    zaadresowane "miejsce prowadzenia". Mylę się?

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2011-11-19 06:16:09
    Od: spp <s...@o...pl>

    > Dopiero od 31.XII br o ile wiem, i tylko o ile wskazane jest
    > zaadresowane "miejsce prowadzenia". Mylę się?

    Troszeczkę.
    Nie od 31.12 a 01.07 br. i wtedy, gdy miejsce prowadzenia działalności
    jest różne od miejsca zamieszkania.

    --
    spp

  • 14. Data: 2011-11-19 07:45:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Dopiero od 31.XII br o ile wiem,

    Mam niczym nie poparte wrażenie, że już tak jest, ale nie chce mi się
    teraz sprawdzać ;)

    > i tylko o ile wskazane jest
    > zaadresowane "miejsce prowadzenia". Mylę się?

    Tak, jeśli adres zamieszkania jest jedynym adresem DG, to jest jawny.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2011-11-19 18:03:08
    Od: <s...@a...pl>

    > Tak, jeśli adres zamieszkania jest jedynym adresem DG, to jest jawny.

    A jeśli nie to jedyna szansa w prawidłowo wystawionej fakturze (w polu
    sprzedawcy adres przedsiębiorcy, a nie błednie adres przedsiębiorstwa).
    Brr... no to ułatwili życie kombinatorom.

    --
    Chcesz wysłać jakiś spam? Wyśli go do tych, którzy spamują moje skrzynki.
    Oni wysyłają reklamy bez pytania o zgodę: