  • 1. Data: 2005-07-27 10:34:26
    Temat: Koszty postępowania.
    Od: "Miszcz" <m...@w...pl>

    Tydzień temu złożyłem w sądzie pozew przeciwko firmie która nie wykonała
    usługi i nie jest w stanie zwrócić wpłaconej zaliczki.
    Dzisiaj sąd wezwał mnie do wpłacenia kosztów postępowania (ok 150 zł) w
    terminie do 7 dni. Oczywiście pieniądze wpłacę. Co stanie się z kosztami
    jeśli firma zwróci zaliczkę po wpłaceniu przeze mnie kosztów postępowania a
    przed wydaniem orzeczenia przez sąd ?
    Powinienem chyba wycofać wtedy pozew bo stanie się bezpodstawny. Ale wtedy
    nie będzie orzeczenia które obciąży firmę kosztami postępowania. Czy sąd
    zwróci mi koszta przy wycofaniu pozwu ?

  • 2. Data: 2005-07-27 11:44:25
    Temat: Re: Koszty postępowania.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Miszcz napisał(a):
> [...]
    > nie będzie orzeczenia które obciąży firmę kosztami postępowania. Czy sąd

    Możesz ograniczyć powództwo o kwotę, która zapłaciła Ci firma -
    pozostaną odsetki (jeśli się należą) oraz właśnie ten wpis.

    Jeśli firma nie otrzymała jeszcze z sądu odpisu pozwu, to można
    wycofać pozew w całości i sąd zwraca poniesiony wpis.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2005-07-27 14:20:59
    Od: "Noodles" <n...@e...net.pl>

> [...]
    >
    > Jeśli firma nie otrzymała jeszcze z sądu odpisu pozwu, to można wycofać
    > pozew w całości i sąd zwraca poniesiony wpis.

    Rozumiem. Ale raczej chodzi mi o to co zobić żeby koszty wpisu poniosła
    firma jeśli zwróci wszystkie pieniądze o któych zwrot została pozwana po
    otrzymaniu pozwu i wpłaceniu przeze mnie wpisu a przed wydaniem przez sąd
    orzeczenia bo wtedy chyba będę musiał wycofac pozew i są nie obciąży firmy
    kosztami w orzeczeniu.

    Dziękuję i pozdrawiam
    Noodles(Miszcz)