  • 1. Data: 2006-01-03 13:11:10
    Temat: Koszty notarialne i sądowe po 01.03.06???
    Od: Gospodarz <g...@g...pl>

    Czy ktoś się może orientuje jakie będą zmiany w opłatach notarialnych i
    sądowych od początku marca br.? Chodzi mi dokładnie jakie będą koszty
    aktu notarialnego oraz założenia księgi wieczystej i dokonania w niej
    wpisów. Z tego co mi sie obiło o uszy, to wpis ma być w granicach 200
    zł. Ale jak reszta?

  • 2. Data: 2006-01-03 13:22:33
    Temat: Re: Koszty notarialne i sądowe po 01.03.06???
    Od: " b" <b...@W...gazeta.pl>

    Gospodarz <g...@g...pl> napisał(a):

    > Ale jak reszta?

    Reszta bez zmian. Ani taksa ani podatki (PCC, VAT, darowizny i inne
    należności) się nie zmieniają.

    b.

    Nawiasem mówiąc co niektórzy na nowych przepisach sporo stracą.

  • 3. Data: 2006-01-04 12:12:30
    Od: "tomaroc" <x...@t...pl>

    Użytkownik " b" wrote:

    > Nawiasem mówiąc co niektórzy na nowych przepisach sporo stracą.

    Jak to? mozesz rozwinac swoja mysl ? "niektorzy" - masz na mysli wlascicieli
    mieszkan wlasnosciowych-od dewelopera / a wlasnosciowych-od spoldzielni
    mieszkaniowej ?

    pozdro
    t.