    From: "Luk" <x...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Koszt umowy zlecenie.
    Date: 3 May 2006 02:53:47 -0700

    Witam,

    Chcialby sobie troszke dorobic :) Firmy nie oplaca mi sie zakladac,
    wiec wydaje mi sie ze najlepszym rozwiazaniem bedzie umowa zlecenie.

    Zastanawiam sie tylko jak wyglada sprawa kosztu takiej umowy zlecenie.
    Kiedys na bazie takiej umowy zlecenie pracowalem, ale wtedy pracodawca
    zajal sie wszelkimi formalnosciami.
    Z tego co pamietam byl on odpowiedzialny za odprowadzenie podatku i
    inne takie.

    Jak to (w trzech slowach) wyglada ? jesli np. wykonuje usluge za ktora
    netto chcialbym dostac 100pln ?

    Moze sa jeszcze jakies inne sposoby zalegalizowania takiego dochodu ?

    Pozdrawiam
    Lukasz