    From: "zbyszek" <z...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Koszmarny roaming w Playu - jaki jest stan prawny
    Date: Thu, 17 Jul 2008 19:22:12 +0200

    Tak to było:
    Miałem telefon w sieci Play i wybierałem sie za granicę.
    Sprawdziłem na stronach operatora z kim ma umowy roamingowe i jakie są
    stawki za połaczenia.
    Po tym wykupiłem w Playu pakiet tanich połaczeń roamingowych do Polski
    działający tylko u jednego
    i wskazanego operatora w UK - Vodafone, pojechałem .
    Na miejscu Vodafone nie chciała zalogować mojego telefonu!!!.

    Na szczęście inna sieć przyjeła mnie "gościnnie" ale wykupiony pakiet tanich
    połączeń do kraju u nich nie
    obowiązywał.

    Pakiet przepadł, zareklamowałem po powrocie usługę, prosząć grzecznie o
    zwrotu pieniędzy za
    niewykorzystany pakiet i brak możliwości połączeń. W odpowiedzi Play:

    "Na podstawie informacji uzyskanych od operatora Vodafone ustaliliśmy, iż
    Operator Zagraniczny blokował połączenia dla numerów w roamingu w niektórych
    lokalizacjach na terenie Wielkiej Brytanii. Zgodnie z Regulaminem § 5 ust. 2
    Operator nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte
    wykonanie Umowy w przypadku braku możliwości świadczenia Usług
    Telekomunikacyjnych podczas realizowania przez Użytkownika połączeń w
    sieciach telekomunikacyjnych Operatorów Zagranicznych oraz sieciach innych
    operatorów."

    Ja rozumiem że kawałka opłaty abonamentowej to w takich przypadkach nie
    oddają
    ale jeśli oferują specejalny i czasowo ograniczony (tydzień) pakiet
    działający akurat tylko w Vofdafone
    w UK to chyba przesada - sprzedali mi usługę której nie realizowali!!! Czy
    mogą się tłumaczyć że to
    obca sieć nawaliła? Dla mnie to wygląda tak jakby w ogóle nie mieli umowy
    roamingowej z Vodafone!!.

    Czy to się da jakość wygrać? (dla ambicji jedynie)

    zbyszek