  • 1. Data: 2009-03-23 18:58:46
    Temat: Kopiowanie materiałów konferencyjnych
    Od: "grupa" <n...@n...com.pl>

    Witam!

    Stowarzyszenie wydelegowało swojego przedstawiciela
    na zagraniczną konferencję. Każdy z uczestników
    konferencji otrzymał materiały konferencyjne w postaci
    papierowej i cyfrowej.
    Czy i jakie przepisy regulują legalność skopiowania
    tych materiałów i przekazania innym członkom tego
    stowarzyszenia?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-03-23 19:30:19
    Temat: Re: Kopiowanie materiałów konferencyjnych
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "grupa" <n...@n...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > papierowej i cyfrowej.
    > Czy i jakie przepisy regulują legalność skopiowania
    > tych materiałów i przekazania innym członkom tego

    W mojej ocenie w ograniczonej grupie osób można to powielać.

  • 3. Data: 2009-03-24 05:29:43
    Od: "grupa" <n...@n...com.pl>

    > W mojej ocenie w ograniczonej grupie osób można to powielać.

    Czy przepisy używają pojęcia "ograniczona grupa osób"?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-03-24 05:55:36
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 24.03.2009 grupa <n...@n...com.pl> napisał/a:
    > Czy przepisy używają pojęcia "ograniczona grupa osób"?

    Nie. Przepisy używają pojęcia "krąg osób pozostajacych w związku
    osobistym".

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2009-03-24 10:39:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w
    wiadomości news:o79m96-5m8.ln1@ziutka.router...
    > Nie. Przepisy używają pojęcia "krąg osób pozostajacych w związku
    > osobistym".

    No i za taki krąg można moim zdaniem uznać członków stowarzyszenia, którzy
    wspólnie z własnych środków oddelegowali jednego członka na jakąś tam
    konferencję.

  • 6. Data: 2009-03-24 11:46:25
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 24.03.2009 Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał/a:
> [...]
    >
    > No i za taki krąg można moim zdaniem uznać członków stowarzyszenia, którzy
    > wspólnie z własnych środków oddelegowali jednego członka na jakąś tam

    Trochę naciągane bo wyraźnie w ustawie chodzi o stosunek rodzinno-
    towarzyski, a nie służbowy czy organizacyjny. Ale też faktycznie życzę
    powodzenia w udowadnianiu braku tego stosunku wśród kolegów z pracy czy tu
    stowarzyszenia.
    Niech się konferencjusz przejdzie z kopiobiorcami na piwo i powinno być ok :)

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2009-03-24 12:25:33
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    Marcin Debowski wrote:

> [...]
    > stowarzyszenia.
    > Niech się konferencjusz przejdzie z kopiobiorcami na piwo i powinno być ok :)

    I najlepiej zeby z tego zdarzenia pozostala jakas dokumentacja (zdjecia
    w komorkach, notka policyjna, ...)

    Pozdro

    Maseł