  • 21. Data: 2004-07-26 12:08:27
    Temat: Re: Kontroler z Poczty Polskiej i Abonament RTV
    Od: "stanseba" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.1b6edf84a352bdea9899c6@news.task.gda.pl...

    > Wtedy placi firma ... tzn ty jako firma ;)
    >
    > --
    > Krzysiek, Krakow, http://www.krzysiekpp.prv.pl/

    ale czemu ma firma placi do KRRiT , skoro ja z telewizji nie korzystam ,
    przeciez to jakis absurd .
    a widziales mikrofalowke z radiem , co tez mam placic abonament ??
    gdzie w tym kraju podzial sie zdrowy rozsadek ??
    zanikl , juz zupelnie
    to smutne ale prawdziwe

    PS Gdy nalozyli kare za nieplacenie abonamentu za odbiornik TV ktory jest
    uzywany do ogladania swoich filmow nagranych kamera cyfrowa , to wygrywa sie
    w kazdym sadzie , poczawszy od najnizszego szczebla po TK .

  • 22. Data: 2004-07-26 12:15:06
    Od: Drwal <w...@o...tej>

    stanseba napisał(a):
    > a widziales mikrofalowke z radiem , co tez mam placic abonament ??

    Ustawa regulujaca sprawe uiszczania abonamentu pochodzi z 1992r. wiec
    czego tu sie dziwic... przeciez oczywiste jest ze po 12 latach juz nie
    oddaje poczatkowych intencji ustawodawcy...

    --
    Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
    zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl

  • 23. Data: 2004-07-26 12:21:33
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

    Użytkownik "stanseba" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ale czemu ma firma placi do KRRiT , skoro ja z telewizji nie korzystam ,
    > przeciez to jakis absurd .

    Czy Ty się dzisiaj urodziłeś? Ta ustawa w takiej formie jest od 92 roku. I
    praktycznie wszyscy uważają, że to jest idiotyzm, ale... Założę się, że
    zapisu o konieczności opłaty abonamentu za samo używanie nie zmienią.

    > a widziales mikrofalowke z radiem , co tez mam placic abonament ??

    Jeśli w domu to nie, jeśli w firmie - to tak.

    > gdzie w tym kraju podzial sie zdrowy rozsadek ??

    A był kiedyś?

> [...]
    sie
    > w kazdym sadzie , poczawszy od najnizszego szczebla po TK .

    A przeczytaj ustawę dokładnie to już nie będziesz taki pewien.

    3m się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 24. Data: 2004-07-26 12:26:57
    Od: Drwal <w...@o...tej>

    Waldemar Bulkowski napisał(a):

    > Czy Ty się dzisiaj urodziłeś? Ta ustawa w takiej formie jest od 92 roku. I
    > praktycznie wszyscy uważają, że to jest idiotyzm,

    W 92r. wszyscy (no dobra, prawie) ogladali dzieki telewizorowi telewizje
    i to publiczna wiec w momencie tworzenia ustawa byla pewno dobra a na
    pewno duzo lepsza niz teraz :)

    P.S.
    Nie licze TV kupionych tylko po to zeby grac na atari lub pegazie ;)

  • 25. Data: 2004-07-26 13:36:57
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > "5. Niezależnie od liczby odbiorników radiofonicznych i telewizyjnych
    > używanych przez:
    >
    > 1) osoby fizyczne w tym samym gospodarstwie domowym lub w samochodzie
    > stanowiącym ich własność,
    >
    > [ciach]
    > - uiszcza się tylko jedną z opłat, o której mowa w ust. 3."
    >
    > Ale co w sytuacji, gdy nie masz "prawdziwego" TV i nie opłacasz abo?

    albo posiadam firme nie posiadam odbiornika TV ogladam przez komorke i
    szpiedzy z TVP (heh)
    zdobeda na to dowody?
    P.

  • 26. Data: 2004-07-26 14:45:03
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Pewien jesteś?
    >
    > "Art. 4. W rozumieniu ustawy:
    >
    > 8) odbiornikiem radiofonicznym albo telewizyjnym jest urządzenie
    > techniczne dostosowane do odbioru programu,".
    >
    > Zgodnie z tym zapisem komputer wyposażony w kartę TV jest
    > odbiornikiem...

    Zgodnie z tym zapisem to nawet komputer bez karty TV jest odbiornikiem,
    ponieważ umożliwia oglądanie programów nadawanych poprzez internet.

    --
    Jacek "Plumpi"
    p...@w...pl

  • 27. Data: 2004-07-26 14:52:17
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

> [...]
    > stanowiącym ich własność,
    >
    > [ciach]
    > - uiszcza się tylko jedną z opłat, o której mowa w ust. 3."

    Hmmmmmm...............?
    Już wiem.
    Należy na wsiach i w miastach też zakładać PGR-y. Dawniej nazywało się to
    Państwowe Gospodarstwa Rolne, a obecnie będzie się to nazywało Prywatne
    Gospodarstwa Radiowo-telewizyjne. Wtedy cała wieś będzie płaciał tylko jeden
    abonament - kurde jaka oszczędność ! :)))

  • 28. Data: 2004-07-26 17:57:39
    Od: "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy>

    W wiadomości: news:MPG.1b6ec93271429b239899bf@news.task.gda.pl
    użytkownik: *KrzysiekPP* napisał(a):

    > Takie to juz jest pokopane, ze nie placisz za ogladanie telewizji,
    > tylko za posiadanie odbiornika.

    Za posiadanie płaci się w sklepie
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675

  • 29. Data: 2004-07-26 18:25:16
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Za posiadanie płaci się w sklepie

    Jak juz jestesmy konkretni, to w sklepie placi sie za odbiornik. A za
    posiadanie placi sie abonament ;)

    -spaliny potrafia wrocic do silnika i zrobic np . tuning dziurke w tloku

  • 30. Data: 2004-07-26 19:19:21
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Jak juz jestesmy konkretni, to w sklepie placi sie za odbiornik. A za
    > posiadanie placi sie abonament ;)

    Czyli jednak podatek ?