  • 281. Data: 2022-08-16 20:39:06
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Sędzia nie po to biegłego ma, by sam kalkulował, co jest bardziej
    > prawdopodobne.

    Nieprawda - wyrok wydaje sędzia, nie biegły.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 282. Data: 2022-08-16 20:42:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.08.2022 o 20:39, Shrek pisze:
    > Nieprawda - wyrok wydaje sędzia, nie biegły.

    Byłeś choć jeden raz jako widz na sali sądowej, gdy opinię wydawał
    biegły? O udział w postępowaniu nie pytam, bo po tym, co piszesz jestem
    pewien, ze nie.

    --
    Robert Tomasik

  • 283. Data: 2022-08-17 01:11:58
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-08-16, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Dobra miałem się już nie odzywać, ale skoro już przyznałeś że nie chodzi
    > o pweność a o prawdopodobieństwa, to należy porównać prawdopobobieństwa
    > spowodowania śmierci przez rażenie i duszenia a tym, że wioł i umar od
    > śladowej ilości narkotyków (czyli przeżył wcześniej dużą, ale potem
    > przekręcił się od śladowej).

    I jak chcesz to porównać?

    > Miałem napisać coś jeszcze ale się powstrzymałem.

    :)

    --
    Marcin

  • 284. Data: 2022-08-17 01:16:06
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-08-16, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Nieprawda - wyrok wydaje sędzia, nie biegły.

    Sędzia ocenia opinię (interpretację) biegłego i uwzględnia ją (bądź nie)
    w wyroku. Ale widze tez pozytyw, bo Robert właśnie napisał, że coś jest
    z tym prawdopodobieństwem jednak na rzeczy :)

    --
    Marcin

  • 285. Data: 2022-08-17 06:35:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Byłeś choć jeden raz jako widz na sali sądowej, gdy opinię wydawał
    > biegły?

    Nie.

    > O udział w postępowaniu nie pytam, bo po tym, co piszesz jestem
    > pewien, ze nie.

    A tu się mylisz.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 286. Data: 2022-08-17 06:36:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Sędzia ocenia opinię (interpretację) biegłego i uwzględnia ją (bądź nie)
    > w wyroku.

    No przecież to właśnie napisałem.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 287. Data: 2022-08-17 06:36:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > I jak chcesz to porównać?

    Zapytać tego biegłego?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 288. Data: 2022-08-18 01:41:14
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-08-17, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Zapytać tego biegłego?

    Biegły powie, że się nie da.

    --
    Marcin

  • 289. Data: 2022-08-18 01:42:24
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-08-17, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No przecież to właśnie napisałem.

    To jak się ma Twój komentarz do swierdzenia Roberta?

    --
    Marcin

  • 290. Data: 2022-08-18 06:16:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To jak się ma Twój komentarz do swierdzenia Roberta?

    Robert twierdzi, że sędzia jest ubezwłasnowolniony i to biegły wyadaje
    wyrok. Ja twierdzę, że nie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!