eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoStop wariatom medialnym! › Koniec kampanii PZU
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!newsfeed.tpinternet.pl!
    atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "GT" <g...@c...op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Koniec kampanii PZU
    Date: Wed, 5 Oct 2005 08:09:18 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 37
    Message-ID: <dhvqmm$nps$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <dhqs45$1dh$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.77.31.18
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1128492566 24380 213.77.31.18 (5 Oct 2005 06:09:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 5 Oct 2005 06:09:26 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:332278
    [ ukryj nagłówki ]

    Podsumowanie kampanii "STOP wariatom drogowym" - ponad 80% Polaków uważa, że
    kampanie prewencyjne są potrzebne. GW 04.10.2005

    Zakończyła się ogólnopolska kampania prewencyjna "STOP wariatom drogowym",
    realizowana przez PZU SA w ramach działań "PZU z myślą o bezpieczeństwie".
    ...
    Dane Policji z lipca i sierpnia br. mówią o największej dotychczas
    odnotowanej dynamice spadku liczby śmiertelnych ofiar wypadków. O 672
    wypadki drogowe zmniejszyły się wakacyjne statystyki policyjne w porównaniu
    do analogicznego okresu roku 2004. O 917 osoby zmniejszyła się liczba
    rannych w tych wypadkach, a o 54 osób zmalała liczba zabitych - wynika z
    danych Wydziału ds. Ruchu Drogowego Biura taktyki Zwalczania Przestępczości
    KGP. Właśnie w tym okresie - corocznie najgorszym jeśli chodzi o liczbę
    wypadków drogowych - kierowcy mogli się zetknąć z kampanią "STOP wariatom
    drogowym".
    Badania skuteczności kampanii "Stop wariatom drogowym", zrealizowane przez
    Instytuty Pentor i SMG/KRC, pokazały, że z przekazem reklamowym kampanii
    bezpośrednio zetknęło się ponad 64% ogółu społeczeństwa i aż 73% grupy
    docelowej - kierowców. Ponad 50% osób zapamiętało hasło kampanii. Badania
    jakościowe pokazały także, że Polacy pozytywnie ocenili zastosowaną w
    kampanii kreację. Ponad 88% badanych stwierdziło, że określenie "wariat
    drogowy" to właściwe określenie dla kierowcy jadącego niebezpiecznie. Ponad
    88% badanych podobało się hasło "Stop wariatom drogowym" dla kampanii
    piętnującej kierowców stanowiących zagrożenie dla innych. Ponad 80% badanych
    podkreśla potrzebę realizowania tego typu kampanii prewencyjnych.
    Przygotowując kampanię celowo odeszliśmy od tradycyjnych motywów służących
    straszeniu i szokowaniu tragicznymi skutkami wypadków. Zamiast tego
    zwróciliśmy się do kierowców w sposób bezpośredni, prezentując w sposób
    metaforyczny rzeczywiste sytuacje na drodze i nieodpowiedzialne postawy
    kierujących pojazdami - powiedział Tomasz Fill, rzecznik prasowy PZU.
    Zachowania te odegrane zostały w symboliczny sposób przez przerysowane
    postacie "wariatów drogowych". W sześciu spotach telewizyjnych przedstawione
    zostały najczęstsze przyczyny wypadków drogowych w tym m.in. jazda po
    pijanemu, nadmierna prędkość, brawura, wyprzedzanie "na trzeciego".

    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,55402,29489
    87.html

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1