  • Data: 2005-10-05 06:22:22
    Temat: Wariat drogowy pod kontrola PZU - komentarz
    Od: "GT" <g...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W kampanii prowadzonej do 03.10.2005 przez PZU S.A. pod hasłem "Stop
    wariatom drogowym" wykorzystano symbol i wizerunek agresywnego chorego
    psychicznie w kaftanie bezpieczeństwa. Dzięki takim drastycznym środkom
    zastosowanym przez PZU Policja odnotowała znaczący spadek wypadkowości na
    polskich drogach w czasie trwania kampanii. Oznacza to, że PZU S.A. jako
    ubezpieczyciel odnotował spory zysk wynikający ze zmniejszenia wypłat
    odszkodowań. Uważam, że PZU S.A. 20 % tego zysku powinien przekazać na rzecz
    polepszenia jakości opieki psychiatrycznej w polskich szpitalach, która jak
    praktycznie każda dziedzina polskiej służby zdrowia cierpi na niedostatki.
    PZU S.A. powinno także w ramach zwalczania stereotypów dotyczących leczenia
    psychiatrycznego zaangażować się promocji zdrowia psychicznego połączonego z
    propagowaniem przestrzegania przepisów drogowych na polskich drogach. Nie
    należy zawieszać akcji "Stop wariatom drogowym", jeśli uzyskano tak dobre
    efekty, trzeba tylko zmienić jej formę. Skoro hasło "wariat drogowy" jest
    pojęciem potocznym i dodatkowo w trakcie kampanii medialnej zostało jeszcze
    utrwalone w odbiorze społecznym, wnioskuję o oznaczenie przynajmniej części
    samochodów służbowych PZU S.A. hasłem reklamowym "Wariat drogowy pod
    kontrola PZU". Wnoszę także o przeznaczenie jednego z tak oznaczonych
    pojazdów dla mnie na okres 4 lat z przydzieleniem limitów kosztowych do
    wykorzystania.

    GT