  • 1. Data: 2003-11-26 21:12:28
    Temat: Konfiskata komputerow?
    Od: "yamamoto" <y...@x...wp.pl>

    W sytuacji kiedy prowadzona jest na szeroka skale akcja odbierania ludziom
    komputerow z podejrzeniem piractwa interesuje mnie jak ta sprawa wyglada od
    strony prawnej. Nie wiem jak w innych wojewodztwach ale w lubuskim
    prowadzone sa masowe akcje nawiedzania mieszkan i konfiskaty komputerow. W
    kazdej takiej grupie jest szesc osob w tym policjanci i przedstawiciele
    Mocrosoftu. Legitymuja sie nakazem rewizji z nakazu prokuratora i wkraczaja
    do mieszkan zabierajac komputery. Okolo kilkaset osob padlo ofiarami tej
    akcji. Czy to jest zgodne z prawem?
    Wydawalo mi sie zeby prokurator wydal nakaz rewizji to musi byc postawiony
    wczesniej zarzut. Moze w tym kraju cos sie zmienilo?
    Pozdrawiam
    Romek

  • 2. Data: 2003-11-26 21:39:53
    Temat: Re: Konfiskata komputerow?
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>

    Użytkownik "yamamoto" <y...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wydawalo mi sie zeby prokurator wydal nakaz rewizji to musi byc postawiony
    > wczesniej zarzut. Moze w tym kraju cos sie zmienilo?

    Kompa to mogla zabrac tylko wtedy kiedy nieda sie wykrecic dysku ... oraz
    kiedy ten ktos jest podejzany nie o posidanie pirackiego oprogramowania ale
    o sprzedaz tegoz ...

  • 3. Data: 2003-11-26 22:40:08
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    http://www.7thguard.net/news.php?id=3602

  • 4. Data: 2003-11-27 06:28:53
    Od: "Romek K" <y...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Flashi <flashi@_usun_to_pf.pl> napisał(a):

    > Kompa to mogla zabrac tylko wtedy kiedy nieda sie wykrecic dysku ... oraz
    > kiedy ten ktos jest podejzany nie o posidanie pirackiego oprogramowania ale
    > o sprzedaz tegoz ...

    No wiec problem w tym ze tak nie jest. Kontrolerzy zadaja w sklepach
    komputerowych kopii faktur z ostatniego roku. Kto kupil komputer bez
    oprogramowania ma na 100% kontrole w domu. Mojemu przyjacielowi wpadli,
    wykrecili dysk twardy i zrobili kipisz w mieszkaniu w poszukiwaniu plyt. Mial
    na dysku ok 200 mp3 sciagnietych z netu. Za kazda mp3 policzyli mu kare 7 zl.
    Chlop jest zalamany. Mial legalnego windowsa ale kupionego wczesniej. Nie
    pomogly tlumaczenia. Ilosc osob tak potraktowanych idzie w setki. Sprawe
    poruszala obszernie Gazeta Lubuska ale nie mam chwilowo linku do artykulu.
    Czy taki sposob dzialania jest legalny?
    Pozdrawiam
    Romek

    "...kiedy przyjda do ciebie noca
    i kolbami w drzwi zalomoca..."

  • 5. Data: 2003-11-27 06:51:53
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

> [...]
    > poruszala obszernie Gazeta Lubuska ale nie mam chwilowo linku do artykulu.

    a posiadanie pirackiego softu jest legalne....;)

    pozdr

  • 6. Data: 2003-11-27 08:11:40
    Od: "fart" <a...@w...pl>

> [...]
    Mial
    > na dysku ok 200 mp3 sciagnietych z netu. Za kazda mp3 policzyli mu kare 7

    A CO Z MP3 ......... ściągniętymi z płatnych serwerów oferujących mp3 za
    pieniądze ..... ????????????

    Czy nie wolno mi takich mp3 mieć na kompie ????!!!!!!!

    a co z mp3 ... oferowanych za darmo... np na stronach WP .. lub ONET
    ?????????

    pozdrawiam
    fart

  • 7. Data: 2003-11-27 08:15:44
    Od: "batot" <v...@p...NO.onet.SPAM.pl>

    hehehehehehehhehe zajebiste ;)

  • 8. Data: 2003-11-27 20:49:30
    Od: zamsz <z...@w...olsztyn.pl>

    news:bq45j5$374$1@inews.gazeta.pl Romek K:

> [...]
    > mieszkaniu w poszukiwaniu plyt. Mial na dysku ok 200 mp3
    > sciagnietych z netu. Za kazda mp3 policzyli mu kare 7 zl. Chlop

    Co? Usiedli sobie przy kompie i przesluchali cale 200 utworow? Sorry, ale juz mnie
    wkurwia ta
    plotka, zawsze w postach jest, ze u znajmogo, u znajmowych, podobno itp. Nikt nigdy
    nie napisal
    ze to jemu sie przytrafilo. Skonczcie z tym.

    --
    zamsz
    Ksiega cytatow Experta http://xox.pl/~zamsz/

  • 9. Data: 2003-11-27 20:52:20
    Od: zamsz <z...@w...olsztyn.pl>

    news:bq35tp$q7e$1@korweta.task.gda.pl Flashi:

    > Użytkownik "yamamoto" <y...@x...wp.pl> napisał w wiadomości

    Czekam teraz na wersje, w ktorej po domach chodzi 12 apostolow...

  • 10. Data: 2003-11-27 21:31:39
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > (..) Nikt nigdy nie napisal
    > ze to jemu sie przytrafilo.