  • 1. Data: 2004-09-12 10:32:14
    Temat: Komornik zwrócił wniosek
    Od: "miedza" <n...@p...pl>

    Witam, 2 miesiące temu wysłałem wniosek egzekucji skazanej z prywatnego
    oskarżenia (mojego). Skazana winna mi oddać 300 pln (te które wpłaciłem do
    Sądu w momencie składania pozwu). Wysłałem komornikowi wniosek, odpis wyroku
    z pieczątką "uprawomocnił się dn...". Komornik mi to odesłał i napisał że
    nie ma na wniosku (wyroku?) klauzuli wykonalności... Skąd to zabrać? Sąd
    wydaje na poczekaniu ? Przybija pieczątkę na odpis/wniosek? Składa się jakiś
    nowy wniosek? No i ile się znów za to płaci?

    pzdr
    Krzysiek

  • 2. Data: 2004-09-12 11:02:39
    Temat: Re: Komornik zwrócił wniosek
    Od: "Dominik Czarnacki" <d...@d...pl.pl>

    Powinno być gratis i odręki na kopi wyroku podstawiają pieczątkę

  • 3. Data: 2004-09-12 12:23:09
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sun, 12 Sep 2004 12:32:14 +0200, miedza naskrobał(a):

> [...]
    > wydaje na poczekaniu ? Przybija pieczątkę na odpis/wniosek? Składa się jakiś
    > nowy wniosek? No i ile się znów za to płaci?

    wniosek do sądu o nadanie klauzuli wykonalności do wyroku - groszowe
    sprawy.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org