  • Data: 2005-06-15 20:38:18
    Temat: Komornik zajęcie
    Od: Tomke <p...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie

    Jestem poręczycielem pewnej pożyczki. Osoba która wzięła pożyczkę nie
    płaciła jej i była komornik u niej.
    Dzis komornik zawitał do mnie jako żyranta.Na moje pytanie czemu nie
    œciaga długu z tamtej osoby padła odpowiedŸ że to inny rewir i on się
    nie orientuje ale pewnie długu od niej się nie da œcišgnšć dlatego
    trafiło do mnie. Z moich Ÿródeł wiem że kredytobiorca posiada samochód
    oraz mieszkanie własnoœciowe, podanto jej małżonek pracuje(ona sama
    nie).
    Czy mogę coœ zrobić żeby œciagał dług z tamtej osoby?
    Jak wskazać komornikowi że tamta osoba ma jakieœ wartoœciowe rzeczy?
    Jak się dowiedzieć czemu komornik zaprzestał œciagania długu od niej?

    Na koniec dodam że jestem bezrobotny i nie mam żadnych rzeczy które
    komornik mógłby zajšć.

    Z góry dziekuje za pomoc

    Tomek