  • 21. Data: 2015-05-06 15:26:21
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-05-06 15:00, Liwiusz wrote:

    > "wynajęcie" komornika - czyli tak jak w służbie zdrowia - nie da się -
    > chyba że "prywatnie"
    >
    > ?
    >
    > Nie wiem o jakim wynajmie komornika pisałeś.

    Myślę, że łatwiej będzie jak przeczytasz to w odniesieniu do postu
    przedpiscy:

    "Komornik nie ma obowiązku szukania majątku. Wiec jak wierzyciel mu
    majatku pod nos nie podstawi to go zleje ciepłym moczem. Info typu
    "dłużnik jezdzi niebieskim cienkasem" nie zrobi na komorniku
    najmniejszego wrazenia. Chyba, ze go wynajmnie "prywatnie", na co, o
    dziwo, prawo pozwala. "

    Nie rozumiałeś, to ci przetłumaczyłem. Tyle.

    Shrek.

  • 22. Data: 2015-05-06 15:31:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-06 o 15:26, Shrek pisze:

> [...]
    > dziwo, prawo pozwala. "
    >
    > Nie rozumiałeś, to ci przetłumaczyłem. Tyle.

    Sęk w tym, że nie wytłumaczyłeś. Ktoś napisał o "wynajęciu prywatnym"
    komornika, a ty po prostu powtórzyłeś:

    '"wynajęcie" komornika - czyli tak jak w służbie zdrowia - nie da się -
    chyba że "prywatnie". '

    a ja nadal nie wiem jakie "prywatne" wynajmowanie komornika mieliście na
    myśli.

    I to, że niby prawo na to zezwala - więc się dopytowuję - jakie przepisy
    zezwalają na "prywatne" działanie komornika jako urzędnika.

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2015-05-06 15:44:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-05-06 15:31, Liwiusz wrote:

> [...]
    >
    > I to, że niby prawo na to zezwala - więc się dopytowuję - jakie przepisy
    > zezwalają na "prywatne" działanie komornika jako urzędnika.

    To ja się zapytam jakie zabraniają;) "Prywatnie" w cudzysłowie zapewne
    oznacza za dodatkową opłatą.

    Ale masz rację - pewnie chodzi o "zlecenia poszukiwania majątku
    dłużnika". Nawiasem mówiąc, to widzę, że klasyk miał rację, że to
    państwo istnieje tylko teoretycznie.

    Shrek.

  • 24. Data: 2015-05-06 15:46:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-06 o 15:44, Shrek pisze:

> [...]
    >
    > Ale masz rację - pewnie chodzi o "zlecenia poszukiwania majątku
    > dłużnika". Nawiasem mówiąc, to widzę, że klasyk miał rację, że to

    Masz rację - teoretycznie - to poszukiwanie majątku jest poszukiwaniem w
    praktyce tylko z nazwy ;)

    --
    Liwiusz