    From: Rex <w...@z...spamem>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Komornik sądowy a drugi wierzyciel
    Date: Fri, 15 Dec 2006 10:33:01 +0100

    Witam,
    Mam odpis wyroku SO o zapłatę opatrzony klauzulą wykonalności.

    Drugi wierzyciel nie kiwnął palcem przy sprawie, którą pilotowałem
    (poniosłem wszystkie koszty) ale widnieje na odpisie wyroku (sprawa z
    powództwa: ja, drugi wierzyciel). Tu pytanie:

    1. czy na wniosku o wszczęcie postępowania egzekucyjnego, mogę podać
    tylko siebie jako wierzyciela i czy wystarczy tylko mój podpis?

    2. czy komornik ma obowiązek poinformować drugiego wierzyciela o
    wszczęciu postępowania?

    3. jeśli podam na wniosku tylko swój nr rachunku, czy komornik
    przeleje całą wyegzekwowaną kwotę na ten rachunek, czy też będzie się
    również domagał podania rachunku wspólnika?

    Dodam, że wspólnik nic nie wie, że sprawa już się zakończyła.

    Dziękuję za odpowiedzi.

    Pozdrawiam
    Rex