  • 1. Data: 2011-07-27 07:40:19
    Temat: Komornik i umorzenie postępowania
    Od: Pawel <o...@o...pl>

    Witam,

    mam taką dziwna sprawę z komornikiem, na podstawie tytułu wykonawczego
    wydanego przez Sąd komornik ściąga z konta dłużnika całą sumę,
    zaspakajając tym samym w całości roszczenie wierzyciela. Po kilku
    miesiącach przesyła postanowienie o umorzeniu postępowania podając, że
    nie wykrył majątku dłużnika i odsyła postanowienie Sądu wierzycielowi.
    Istnieją dowody na to że komornik pobrał całą sumę z konta którą
    powinien przekazać wierzycielowi. Nasuwa się teraz pytanie czy aby
    wierzyciel mając wyrok i postanowienie komornika może ponownie skierować
    sprawę do postępowania komorniczego i egzekwować ponownie dług który
    jest w całości zaspokojony. Jakie kroki podjęlibyście w celu uniknięcia
    takiego postępowania lub co ewentualnie napisać do komornika?
    Pawel

  • 2. Data: 2011-07-27 08:25:41
    Temat: Re: Komornik i umorzenie postępowania
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-27 09:40, Pawel pisze:
> [...]
    > jest w całości zaspokojony. Jakie kroki podjęlibyście w celu uniknięcia
    > takiego postępowania lub co ewentualnie napisać do komornika?

    Widocznie komornik "się pomylił". Występujesz z pozycji wierzyciela, czy
    dłużnika?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-07-28 07:59:46
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Wed, 27 Jul 2011 09:40:19 +0200, Pawel napisał(a):

> [...]
    > powinien przekazać wierzycielowi.
    > Jakie kroki podjęlibyście w celu uniknięcia takiego postępowania lub

    A po co do niego pisać?
    To .. przywłaszczenie?
    Pisz z prokuratorem a nie z nim.