  • 1. Data: 2007-03-21 07:51:25
    Temat: Komornik Wszechmogący ?
    Od: ss <s...@p...fm>

    Witam
    Czy komornik moze zająć firmowe pieniadze na poczet długu pracownika ?
    współpracuje z firmą kurierską, czesto zdazają sie jakieś obciązenia-
    kary, wtedy robimy kompensate i wpłacają mniej niz na wystawionej FV.
    Teraz otrzymałem note księgowa/obciązenie na sporą kwote - tytułem
    pobranie komornicze i dotyczy to pracownika ! jego długów.

    Czy ten kraj jest naprawde tak poj.. i takie rzeczy są możliwe ?

    pozdr.. SK

  • 2. Data: 2007-03-21 08:16:05
    Temat: Re: Komornik Wszechmogący ?
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    ss <s...@p...fm> naskrobał/a w news:etqodd$a9d$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > Czy komornik moze zająć firmowe pieniadze na poczet długu pracownika?

    Nie.

    > współpracuje z firmą kurierską, czesto zdazają sie jakieś obciązenia-
    > kary, wtedy robimy kompensate i wpłacają mniej niz na wystawionej FV.

    Nie rozumiem co ma wspólnego jedno z drugim.

    > Teraz otrzymałem note księgowa/obciązenie na sporą kwote - tytułem
    > pobranie komornicze i dotyczy to pracownika ! jego długów.

    Albo komornik wysłał zajęcie wynagrodzenia i wtedy trzeba płacić zgodnie z
    kodeksem pracy, albo pracownik ma wobec was jakieś wierzytelności, wtedy trzeba
    wypłacić całą wierzytelność (minus kasa na wypłaty i takie tam). Ale to tylko
    gdybanie, nie podałeś żadnych szczegółów.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153

  • 3. Data: 2007-03-21 14:36:22
    Od: ss <s...@p...fm>

    Goomich napisał(a):
> [...]
    > wypłacić całą wierzytelność (minus kasa na wypłaty i takie tam). Ale to tylko
    > gdybanie, nie podałeś żadnych szczegółów.

    dzięki za odpowiedz, komornik ściągnął firmowe pieniadze za długi
    pracownika ale na szczęście przez pomyłke i juz sprawa została
    wyjaśniona ( zbiezność nazwisk ) uff.

    Pozdrawiam SK