  • 11. Data: 2009-09-18 20:11:46
    Temat: Re: Komornik - 15% opłaty czy więcej??
    Od: Monsieur De Anty <a...@o...pl>

    Dnia Fri, 18 Sep 2009 19:12:05 +0200, Minotaur napisał(a):

    > trzeba było płacic od razu a nie wystawiac ludzi do wiatru a teraz sie
    > targowac :D

    Sure. Zwłaszcza jak sie prowadzi firmę, w której zima to martwy okres.
    Bylismy ciagle w kontakcie z wierzycielem i ni słowem nie powiedzial, że
    sprawa idzie do sadu.
    Ale mi chodzilo o cos innego, a mianowicie o opłaty.

  • 12. Data: 2009-09-18 20:13:02
    Od: Monsieur De Anty <a...@o...pl>

    Dnia Fri, 18 Sep 2009 13:17:26 +0200, wombi napisał(a):

    > Jeśli tak to przy egzekucji z rachunku bankowego lub z wynagrodzenia za
    > pracę opłata egzekucyjna powinna wynosić 900 zł (11250x8%) a przy innym
    > sposobie egzekucji 1687,50 zł (11250x15%) - art.49 ustawy o komornikach
    > sądowych i egzekucji.

    Dzieki za info

  • 13. Data: 2009-09-18 21:53:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Monsieur De Anty pisze:

> [...]
    > sprawa idzie do sadu.
    > Ale mi chodzilo o cos innego, a mianowicie o opłaty.

    Powiedział. Musiał powiedzieć. W postępowaniu gospodarczym musiał Ci
    wysłać przedsądowne wezwanie do zapłaty. Twoim problemem jest to, że
    uznając, że nie prowadząc DG, możesz nie odbierać poleconych. A to błąd.

    --
    Liwiusz