  • 1. Data: 2005-01-09 14:18:19
    Temat: Komornik
    Od: "Wiki" <w...@p...onet.pl>

    Przegrałem sprawe w sadzie ( zresztą słusznie ) i miałem do zpłaty około 1900
    ( kwota naleznosci głównej 1233 + odsetki + koszty sadowe )zł zapłaciłem w
    grudniu 1600 zł a na początkiu stycznia zjawił sie u mnie komornik i chce całe
    1900 + koszty czyli 15%. To ze naleności głównej jest mniej to poinformował go
    juz mój wierzyciel. Mam pytanie ile moze on chcieć kosztów komorniczych w tej
    sprawie skoro tak naprawde ma do ściągniecia tylko 300 zł. W wezwaniu było ze
    nie mniej niz 182 zł czy to prawda czy tez nalezy mu sie mniej kasy.

    Dzieki za pomocne odpowiedzi

  • 2. Data: 2005-01-09 23:25:18
    Temat: Re: Komornik
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia 9 Jan 2005 15:18:19 +0100, Wiki naskrobał(a):

> [...]
    > nie mniej niz 182 zł czy to prawda czy tez nalezy mu sie mniej kasy.

    co było pierwsze wpłata czy zawiadomienie od komornika?

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2005-01-10 07:15:02
    Od: "wiki" <w...@p...onet.pl>

    wpłata była pierwsza

  • 4. Data: 2005-01-10 08:50:02
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Wiki" <w...@p...onet.pl> naskrobał/a w

> [...]
    > tak naprawde ma do ściągniecia tylko 300 zł. W wezwaniu było ze nie
    > mniej niz 182 zł czy to prawda czy tez nalezy mu sie mniej kasy.

    Art. 46 Do wartości egzekwowanego roszczenia stanowiącej podstawę
    ustalenia opłaty egzekucyjnej wlicza się odsetki, koszty i inne
    należności podlegające egzekucji wraz ze świadczeniem głównym w dniu
    złożenia wniosku lub rozszerzenia egzekucji.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Jak wygenerowac ciag znakow o bardzo dobrej losowosci? Posadzic usera przed vi i
    kazac mu wyjsc.

  • 5. Data: 2005-01-10 12:33:43
    Od: "Wiki" <w...@p...onet.pl>

    A mozna prosić troche jasniej ??
    Wdni złozenia wnoisku do komprnika przez wierzyciela czy w dniu złozenia przez
    komornika wniosku do mnie o zapłatę ??

    Czy wierzyciel moze wycofac id komornika wnniosek, a jesli tak to ile to
    kosztuje ??

  • 6. Data: 2005-01-10 15:08:14
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Wiki" <w...@p...onet.pl> naskrobał/a w

    > A mozna prosić troche jasniej ??
    > W dniu złozenia wnoisku do komornika przez wierzyciela

    Właśnie.

    > czy w dniu
    > złozenia przez komornika wniosku do mnie o zapłatę ??

    Komornik nie składa ci wniosku o zapłatę.

    > Czy wierzyciel moze wycofac id komornika wnniosek, a jesli tak to
    > ile to kosztuje ??

    Może, ale tobie to niewiele da.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Oprogramowanie jest jak katedra - budujesz, budujesz, budujesz, budujesz, a potem...
    modlisz sie!

  • 7. Data: 2005-01-10 22:26:22
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia 10 Jan 2005 08:15:02 +0100, wiki naskrobał(a):

    > wpłata była pierwsza

    no to nie może cie ścigać za całość ani naliczać z niej haraczu dla siebie.