  • 11. Data: 2004-11-30 14:18:45
    Temat: Re: [Komisja sledcza]Farsa... - dlugie
    Od: "MiSzA" <meritummalpabuziaczekkropkapl>

    Przeciez to jest zenada - ale wiecie co jest gorsze? To ze statystyczny
    Polak nie ma zielonego pojecia o co chodzi, a co za tym idzie, taki
    Wasserman czy Girtych staja sie jakimis "ekszpertami"... Ludzi niestety nie
    pojmuja jak bardzo ci ludzie przemawiajac sie kompromituja... Boze, przeciez
    gdyby takie wywody uslyszal jakikolwiek bardziej przytomny profesor na
    egzaminie to bym z hukiem wylecial za drzwi! No i mój faworyt - posel/soltys
    przewodniczacy Gruszka... Przeciez ten czlowiek nie mial pojecia o czym do
    niego eksperci mówili - czyz nie bylo piekne, jak prawie wprost, próbowal
    zapytac jak ma glosowac?!
    Niestety, ludzi nie rozumieja tez ze komisja, jak tylko bedzie chciala i
    zbieze wiekszosc, moze oglosic ze w tym roku swieta Bozego Nardozenia nie
    odbeda sie "z waznych powodów proceduralnych"... bo niby moga...
    Ech, przepraszam ze tak dlugo, ale jak juz przestalem sie smiac, to
    pomyslalem sobie ze ci sami ludzie tworza w Polsce prawo...
    Boze...

  • 12. Data: 2004-11-30 14:19:56
    Od: "MiSzA" <meritummalpabuziaczekkropkapl>

    Przepraszam - wcięło mi polskie znaki i parę literek.

  • 13. Data: 2004-11-30 16:28:31
    Temat: Re: [Komisja sledcza]Farsa...
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości

    > Dobre pytanie.

    A odpowiedź prosta: wola polityczna.

    Alek

  • 14. Data: 2004-11-30 17:41:53
    Od: "js" <j...@i...pl>

    > Takie samo odnioslem wrazenie.
    > Dobrze to skomentowal Celinski przed chwila.

    Celinski? Celinski?
    Hm.....
    To ten drugi pelnomocnik Kulczyka?

    --
    http://42.pl/url/9nc
    Nie zastanawiac sie!

  • 15. Data: 2004-11-30 18:36:16
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 11/30/2004 3:00 PM, Johnson wrote:

    > Ja na miejscu Kulczyka znów był wskazał jako pełnomocnika Widackiego. I znów
    > będzie to samo. Miałem dziś niezły ubaw oglądając komisję. Ale w sumie powiennem
    > płakać Kto uchwala nasze prawo.
    > Zastanawiam się też jakim cudem Wasermann był porkurtorem w prokuraturze
    > krajowej.

    Na dobrą sprawę P. Kulczyk będąc świadkiem winien wypowiadać się
    swobodnie - pytanie, czy zeznanie może być "swobodne" gdy korzysta sie z
    porad pełnomocnika i/lub wręcz "zeznaje" za jego pośrednictwem.

    Jedyną podstawą do odmowy osobistych zeznań może być grożąca
    odpowiedzialność karna - tyle, że powołanie się na nią może implikować
    zastosowanie środka zapobiegaczego.
    Miałoby to ten plus, że to nie świadek decydowałby kiedy sobie
    pozeznaje, co jak mniemam nawet w naszym ułomnym prawie nie jest
    pozostawione woli świadka i nie może wynikać z nawału "roboty".

    Pzdr: Catbert

  • 16. Data: 2004-11-30 19:55:58
    Od: "Nikodem Nijaki" <n...@g...pl>

    Użytkownik "MiSzA" <meritummalpabuziaczekkropkapl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Ech, przepraszam ze tak dlugo, ale jak juz przestalem sie smiac, to
    > pomyslalem sobie ze ci sami ludzie tworza w Polsce prawo...

    Gorzej - mogą nawet przegłosować, że Ziemia jest płaska, a na pytanie - czy
    mogą podjąć taką uchwałę, eksperci nie mogą odpowiedzieć, że nie :(
    czy Romek G. jest rzeczywiście adwokatem? coś mi się wierzyć nie chce ...
    nn

    ---

  • 17. Data: 2004-11-30 21:46:29
    Od: "Sonn" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości
    > krajowej.

    Ty się lepiej zastanów kto był wtedy ministrem sprawiedliwości i co to
    był tzw. "desant gdański" w prokuraturze.
    Odpowiedż:
    Ministrem był nie kto inny jak pan "Pierwszy Sprawiedliwy" Kaczyński,
    który połowę Prokuratury Krajowej w ostatnim dniu urzędowania obsadził
    kolesiami wiedząc że stamtąd nie można ich usunąć i zapewniając im
    niezłe stołeczki. Wassermana próbował tam wcisnąć bez jakichkolwiek
    podstaw prawnych, tyle że zrobił się szum wkoło tego, więc Wasserman
    został posłem

    --
    "Ignorantów pouczaj..... w poszukiwaniu dobra, piękna i prawdy"

    Pozdrawiam: Sonn