  • 1. Data: 2005-02-10 12:57:08
    Temat: Komis(nie samochodowy) - jak zacząć....
    Od: Łukasz Stuglik <u...@p...onet.pl>

    Witam

    Chcialbym zalozyc komis specjalizujacy sie w sprzecie
    muzycznym(instrumenty). Mam stala prace(etat 8/8). Gdzie znajde jakies
    uwagi lub przepisy odnosnie prowadzenia komisu i calej otoczki
    komisowej. Glownie interesuja mnie takie rzeczy jak.
    -jakie warunki musze spelniac aby moc wystawiac fv na towar sprzedawany
    w komisie.
    -co sie moze stac jak towar do komisu beda przekazywaly caly czas te
    same osoby(np. dwie osoby sprowadzajace towar z zagranicy)
    -jak w takim przypadku dokumentowac przyjecie towaru do sprzedazy...

    za wszelakie uwagi bede wdzieczny

    pozdr. ukasz