  • 21. Data: 2005-06-15 22:01:17
    Temat: Re: Kominy w blokach mieszkalnych
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Adam wrote:

    > Jezeli nie ma sie gazu w kuchni, to czy tez nie mozna podlaczyc okapu do
    > kanalu wentylacyjnego?

    Nie jestem pewien jak to jest.
    O ile nie masz jakiegoś wiatraczka w tym okapie to zdaje się, że to
    przechodziło.

  • 22. Data: 2005-06-16 10:30:12
    Od: "wsm" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    [...]
    > czyli np wstawic jakas kratke wentylacyjna, tak?
    >
    > no to rozumiem ze czeka mnie wymiana okapu na "pochlaniacz" z filtrami
    > weglowymi... zegnajcie czyste sciany i sufit...

    Nie jest tak źle. Miałem ten sam problem, teraz mam pochłaniacz (3 lata) i
    stosunkowo czyste ściany - nie licząc standardowego zabrudzenia, jak to w
    centrum miasta nad przelotową jezdnią z autobusami miejskimi.
    WSm