    From: SJS <s...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kombinacje Polkomtelu - jak by nabić klienta w butelkę?
    Date: Fri, 21 Jun 2013 09:16:37 +0200

    Jestem klientem Plusa od ponad 15 lat.
    Miałem i kilka telefonów i internet od nich ale po kolejnych wyskokach
    na rachunkach powoli rezygnowałem i przenosiłem się do innego operatora.
    Zostały mi dwa telefony i nagle:
    - na jednym z nich przy tej samej ilości rozmów skoczyło dwa trzy razy
    w górę,
    - na drugim - dopiero co przedłużonym zamiast kwoty abonamentu pojawiło
    się coś na poziomie ponad 200 zł
    Reklamuje pierwszy numer i naliczenia - okazuje się, że od kilku
    miesięcy przysyłane są do mnie płatne przeze mnie SMSy po 6 zł sztuka a
    bywało ich i kilkadziesiąt.
    I to wszystko zgodnie z prawem bo ponoć zamówiłem sam taka usługę
    /pobieraczek/
    Jakiś SMS była abym wysłał sms aby wyłączyć coś ale ponieważ wg mnie
    niczego nie zamawiałem więc uznałem ten sms jako kolejna próbę
    naciągnięcia emnie na coś.
    Sprawa jest znana wszystkim z jakimi rozmawiałem konsulatami - setki
    jeśłi nie tysiące podobnie wykorzystanych wydzwania do Polkomtela a
    Polkomtel ponieważ ma podpisaną umowe z tymi nabieraczami z pobieraczka
    pracowicie przekazuje pieniądze za SMSy wiedząc, że coś jest
    zdecydowanie nie tak /choćby po liczbie zdziwionych klientów co to są
    obciążani za coś z czego nie korzystają/
    Konstrukcja systemu nabierania klientów jest na tyle dopracowana że
    tylko proces sądowy może dać szansę na wygranie - ale co zabijać złotą
    rybkę jak przynosi zyski także dla polkomtela?
    ==
    Drugi telefon
    Reklamacja, rozmowa - bo Pani telefon łączył się bez Pani wiedzy z
    Internetem
    ?
    a nie była taka usługa zamawiana
    a bo była promocja, promocja się skończyła wię cteraz za aktualizację
    oprogramowania telefonu jest płatne
    ale drugi telefon w sprawie tej samej reklamacji i już inna wersja
    Polkomtela
    Przeprowadziła Pani 10 godzin rozmowy z numerem takim a takim
    ?
    Telefon jest z przesuwną klapką - o tym aby po zakończeniu rozmowy nie
    zasunąc klapki nie ma mowy
    A bo trzeba przed zasunięciem klapki nacisnąć jeszcze czerwona słuchawkę
    Ilu jeszcze takich jak ja Polkomtel nabił w butelkę?

    --
    sjs