  • 1. Data: 2003-07-21 14:33:14
    Temat: Kodeks pracy - czas pracy
    Od: "Ania " <a...@N...gazeta.pl>

    Witam!
    Mam takie malutkie pytanko: czy mógłby mi ktoś wyjaśnić jaki w naszym pięknym
    kraju obowiązuje czas pracy?? Jestem na stażu, do tej pory pracowaliśmy 40
    godz. tygodniowo i wszystko wydawało się być w porządku, aż do momentu kiedy
    nasz szef wpadł na genialny pomysł że obowiązuje nas 41 godzinny czas pracy i
    w związku z tym mamy odpracowywać jedną sobotę w miesiącu, czy on ma rację??
    Bradzo proszę o odpowiedź kogoś kto się w tym dobrze orientuje, najchętniej
    na priv jeśli można ;-)) (nie mam stałego dostępu do internetu w domu, a w
    pracy nie zawsze da się czytać grupy dyskusyjne).

    Pozdrawiam
    Ania

    Mój adres: a...@g...pl lub a...@o...pl

  • 2. Data: 2003-07-22 16:25:47
    Temat: Re: Kodeks pracy - czas pracy
    Od: "Ania " <a...@N...gazeta.pl>

    Czy nie ma tu nikogo kto mógłby mi odpowiedzieć???? To może chociaż jakiś
    link do stronki gdzie znajdę najświeższą wersję kodeksu pracy (taką aktualną)
    Pozdrawiam
    Ania

  • 3. Data: 2003-07-22 18:29:12
    Od: "Jo" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Ania " <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Czy nie ma tu nikogo kto mógłby mi odpowiedzieć???? To może chociaż jakiś
    > link do stronki gdzie znajdę najświeższą wersję kodeksu pracy (taką
> [...]

    wysłałam odp na priv, ale powtórzę

    od stycznia 2003 obowiązuje 40 godzinny tydzień pracy
    41 godzin obowiązywało do końca 2001r.
    pozdrawiam JO