  • 1. Data: 2003-07-21 13:22:19
    Temat: Prawo administracyjne - proszę pomóżcie!
    Od: "Justine" <l...@k...pl>

    Witajcie i pomóżcie mi, bo już nie wiem, co robić?

    Dzień po oblaniu egzaminu zawodowego podpisałam oświadczenie, ze przyjmuję
    do wiadomości, że mam prawo wglądu do akt sprawy ( co też zrobiłam) oraz do
    WYPOWIEDZENIA SIĘ PRZED WYDANIEM DECYZJI co do materiałów zebranych w
    postępowaniu egzaminacyjnym.

    Teraz mam problem :
    1. Czy powinnam zająć stanowisko przed wydaniem ostatecznej decyzji ( jaki
    to ma sens?)

    2. Czy poczekać na ich pisemną decyzję z dokłądnym uzasadnieniem i dopiero
    napisać odwołanie?

    Może ma ktoś z Was doświadczenie w tej dziedzinie? Liczę na Was! Proszę
    pomóżcie!

    Pozdrawiam
    Justine