  • 61. Data: 2013-06-03 20:00:02
    Temat: Re: Kobiety chcą być bezkarne.
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Jun 2, 5:56 am, Yerine Ictimai <y...@g...com> wrote:
    > Ponieważ LeoTar chyba ma na mysli podobną właśnie sytuację - kobieta
    > PODEJMUJE DECYZJĘ, że się GODZI na seks, a potem W TRAKCIE jej
    > konsumowania ZMIENIA ZDANIE.

    W prawie to się zdaje się jakoś nazywa...
    Chyba decyzji nie można zmieniać w trakcie jej realizacji?
    "prawo nie może działać wstecz" - to chyba fundament prawodawstwa?

  • 62. Data: 2013-06-03 20:11:42
    Od: LeoTar <R...@w...pl>

    W dniu 2013-06-03 19:48, Xian Mi Mao pisze:

    > Tak więc jeszcze raz pytam: po co brać ślub!!!!!!!!

    A gdzie ja napisałem cokolwiek o ślubie, he...?

    > O wiele fajniej mieć ze trzy lub więcej kobiet KOCHANEK i spotykać się
    > z nimi co jakiś czas naprzemian!

    Ale to oznacza ich poniżanie, w tym wzajemne kobiet...

    > A jeżeli już wpadliście w PUŁAPKĘ (małżeństwa) to i tak wasza żona o
    > wiele bardziej was uszanuje jeżeli macie ze trzy kochanki na boku.
    > Oczywiście nie wolno im o tym mówić! ;) One same to wyczują i się
    > zaczną starać :))

    ... i prowokowanie do rywalizacji. A rywalizacja oznacza przemoc czyli
    walkę, od czego chcę uwolnić zarówno kobiety jaki mężczyzn. Gdyż przemoc
    prowadzi do samozagłady.

    --
    Władek Tarnawski
    LeoTar - Sunrise Services

  • 63. Data: 2013-06-03 20:29:37
    Od: LeoTar <R...@w...pl>

    W dniu 2013-06-03 19:57, Xian Mi Mao pisze:

    > "Nie mam nic przeciw prostytutkom. Wszyscy tak czy inaczej płacimy za
    > sex, ale prostytutki i tak mają najuczciwsze ceny."
    >
    > dr. Lightman (serial "Magia Kłamstwa")
    >

    > To więc po co się cackać z jakimiś "księżniczkami" i bawić się w
    > jakieś "zdobywanie jej serca", grać wedle ich reguł w jakieś
    > dogadzanie im żeby tylko kopnęło nas to "szczęście niepojęte" żeby nas
    > "pokochała"!

    Opisujesz stan zastany, czyli to co JEST. A ja opisuję stan, który MUSI
    zastąpić obecną relację między kobietami a mężczyznami Piszę o miłości
    prawdziwej opartej na poczuciu własnej wartości obojga, na wzajemnym
    szacunku, zaufaniu i wolności.

    > I tak nawet największa piękność po pół roku się nam znudzi i zaczniemy
    > się rozglądać za następną!

    Skąd możesz wiedzieć jak to będzie skoro żyjesz w świecie, któremu przez
    nieświadomość zabroniono poznać owoce drzewa wiedzy i życia wiecznego ?

    > Tylko najbardziej zagubiony głupiec zacznie zaprzeczać... A taka jest
    > prawda! Po co budować cokolwiek na KŁAMSTWIE?

    Ludzkość od tysiącleci próbuje zbudować coś trwałego. Ale budowała i
    nadal buduje swoja tożsamość na - jak sam/a zauważyleś/aś - KŁAMSTWIE.
    Ale wystarczy zmienić kłamstwo na PRAWDĘ by fundament cywilizacji stał
    sie trwały i nie do zniszczenia. Wystarczy tylko uzmysłowić sobie skąd
    się wzieło kłamstwo w fundamencie naszego życia.

    To jest takie proste. :)

  • 64. Data: 2013-06-03 20:34:43
    Od: LeoTar <R...@w...pl>

    W dniu 2013-06-03 20:00, Xian Mi Mao pisze:

    > W prawie to się zdaje się jakoś nazywa...
    > Chyba decyzji nie można zmieniać w trakcie jej realizacji?
    > "prawo nie może działać wstecz" - to chyba fundament prawodawstwa?

    A jednak działa wstecz.

    Bo jest zbudowane na BŁĘDZIE, na KŁAMSTWIE. Tyle, ze nieuświadomionym. A
    poza tym dzięki temu kłamstwa osiągnęliśmy taki poziom rozwoju
    technologicznego, że w krótkim czasie - kiedyś nie do pomyślenia -
    możemy przedyskutować wszystkie wątpliwości. Wystarczy mieć otwarta
    głowę i nie upierać się przy "jedynie słusznym" punkcie widzenia. :)

  • 65. Data: 2013-06-04 00:02:24
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > wiele bardziej was uszanuje jeżeli macie ze trzy kochanki na boku.
    > Oczywiście nie wolno im o tym mówić! ;) One same to wyczują i się

    Zobacz od czego miał raka znany i przebojowy aktor:
    http://film.onet.pl/wiadomosci/plotki/michael-dougla
    s-mojego-raka-spowodowal-seks-oralny,1,5531279,wiado
    mosc.html

    --
    animka

  • 66. Data: 2013-06-04 00:22:32
    Od: "chwilozof" <c...@i...pl>

    "LeoTar" <z...@g...pl> wrote in message
    > Odbył się marsz przeciwko gwałtom. Kobiety chcą móc prowokować seksualnie mężczyzn
    ale mężczyznom nie wolno ich dotykać nie mówiąc
    > o uprawianiu seksu.Masz psie powąchaj ale wara ci od księżniczki, boginki Ona może
    cię zeszmacić a tobie nie wolno wyciągnąć po
    > nią ręki.
    >
    > --
    > Władek Tarnawski
    > LeoTar - Sunrise Services
    > Moje ulubione książki
    > http://leotar.00freehost.com/Books/index.html

    Proponuję zorganizować marsz przeciwko prowokowaniu mężczyzn )
    Ciekawe tak nawiasem co by z tego wyszło.
    A właściwie to bardzo ciekawi mnie jak wyobrażacie sobie
    definicję gwałtu tak w jednym zdaniu.

    cwf

  • 67. Data: 2013-06-04 00:27:36
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 3 Jun 2013 18:22:32 -0400, chwilozof napisał(a):

> [...]
    > Ciekawe tak nawiasem co by z tego wyszło.
    > A właściwie to bardzo ciekawi mnie jak wyobrażacie sobie

    Wybierz sobie JEDNO :->
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Gwa%C5%82t

    --
    XL
    "Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

  • 68. Data: 2013-06-04 01:22:05
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Jun 2, 6:08 am, Yerine Ictimai <y...@g...com> wrote:

    > To nie wiedziała wcześniej, że ma do czynienia z "idiotą"?

    Ależ wiedziała! Tylko potem w trakcie realizacji swej decyzji nagle
    odkryła, że ma lepszą ofertę :)
    Tak więc niczym się to nie różni od nieuczciwych zachowań w biznesie
    itp.

    > Przepraszam, ale WSZĘDZIE, na każdym kroku wymaga sie od nas
    > ODPOWIEDZIALNEGO podejmowania decyzji.

    Otóż to. Ale kobiety wywalczyły sobie immunitet od odpowiedzialności
    za swe decyzje :)

    > Jeżeli kobieta NAJPIERW decyduje, że CHCE tego mężczyzny (i chce seksu
    > z nim), całkowicie DOBROWOLNIE mu POZWALA na rozpoczęcie czynności
    > seksualnych i stosunku seksualnego - a NAGLE W POŁOWIE jego trwania
    > ODRZUCA GO i mówi nagle, że NIE!

    To tak jakbyś w miesiąc po podpisaniu umowy biznesowej nagle ją zerwał
    bo zauważyłeś, że masz lepszą okazję.

    > To w ogóle sprawa bardzo delikatna, i łatwo można wykazać naukowo, że
    > meżczyzna którego zmusza się BRUTALNIE przerwać stosunek płciowy tuż
    > przed orgazmem może się nabawić NERWICY SEKSUALNEJ, oraz innego
    > rodzaju traumy wynikającej np. z PONIŻENIA.

    W sumie mężczyźni mają delikatniejsze zdrowie i fizyczne i psychiczne
    od kobiet. Tak więc to oni już raczej muszą otrzymać specjalne
    traktowanie od wymiaru sprawiedliwości jeżeli ktokolwiek...

    Ano :-|

  • 69. Data: 2013-06-04 01:23:30
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Jun 4, 12:27 am, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

    > Wybierz sobie JEDNO :->http://pl.wikipedia.org/wiki/Gwa%C5%82t

    I to jest w jednym zdaniu?

  • 70. Data: 2013-06-04 01:32:11
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Jun 3, 8:11 pm, LeoTar <R...@w...pl> wrote:

    > A gdzie ja napisałem cokolwiek o ślubie, he...?

    Oj, wydawało mi się że piszesz o potrzebie stworzenia powszechnych
    podstaw do uczciwych związków między kobietą a mężczyzną.

    > Ale to oznacza ich poniżanie, w tym wzajemne kobiet...

    Teraz to mężczyźni są poniżani jeżeli wpadną w pułapkę "tej jedynej".
    Sam przecież to konsekwentnie wykazujesz w treści swoich postów.

    > ... i prowokowanie do rywalizacji. A rywalizacja oznacza przemoc czyli
    > walkę, od czego chcę uwolnić zarówno kobiety jaki mężczyzn. Gdyż przemoc
    prowadzi do samozagłady.

    To piękna idea ale ja tylko podpowiadam mężczyznom jak się bronić w
    tej sytuacji która póki co jest, tak pragmatycznie.
    To niezbędne żeby gatunek ludzki przetrwał w obecnych warunkakch.