  • 11. Data: 2013-05-19 01:53:20
    Temat: Re: Kobiety chcą być bezkarne.
    Od: outside <s...@g...com>

    On 18 Maj, 20:16, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

    > Nie mówiąc o tym, żeby (jak pisze LeoTar) ktoś śmiał wyciągać swoją łapę po
    > kobietę tylko dlatego, że odsłoniła dekolt. Wara!.
    > Ja chętnie wyciągnęłabym rękę po LeoTara, bo pisze bzdury jak stąd na
    > księżyc - ale jakoś wiem, ze nie wolno :->
    > --
    > XL
    > "Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,
    >   zaś na dnie szklanki czeka na ciebie Bóg."
    > Werner Heisenberg, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie fizyki

    Co ci, nagle katolicyzm ci się nie podoba że kobieta jest winna jak ją
    zgwałcą, to prawdopodobnie pedofilny ksiądz z twojego kościółka.

  • 12. Data: 2013-05-19 03:14:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Ikselka wrote:

    > Oczywiście. To, że na wystawie leży złoto, nie oznacza że można rozbić
    > witrynę sklepową i złoto sobie wziąć, ponieważ jest wystawione na widok
    > publiczny i budzi pożądanie.

    dobre
    podoba mi sie.

  • 13. Data: 2013-05-19 03:15:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Ikselka wrote:
    > Ja chętnie wyciągnęłabym rękę po LeoTara,

    jestes pewna ze bys chciala ?

  • 14. Data: 2013-05-19 03:39:42
    Od: Arek <a...@b...com>

> [...]
    > uprawianiu seksu.Masz psie powąchaj ale wara ci od księżniczki, boginki
    > Ona może cię zeszmacić a tobie nie wolno wyciągnąć po nią ręki.

    LeoTar - gdzie byłeś gdy Cię nie było przez te prawie 10 lat??

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 15. Data: 2013-05-19 05:49:37
    Od: "LeoTar" <L...@w...pl>

    wiadomości news:19052013.0D9EB22E@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail L...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    > następuje:

    > Czyli jednak przeciwko narkotykom...

    Masz rację, przeciwko narkotykom. :D

    --
    Władek Tarnawski
    LeoTar - Sunrise Services

  • 16. Data: 2013-05-19 06:06:07
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    On Saturday, May 18, 2013 8:13:08 PM UTC+2, Ikselka wrote:

    > Oczywiście. To, że na wystawie leży złoto, nie oznacza że można rozbić
    >
    > witrynę sklepową i złoto sobie wziąć, ponieważ jest wystawione na widok
    >
    > publiczny i budzi pożądanie.

    To powiedz tak firmie ubezpieczeniowej, ktora nie chce wyplacic odszkodowania,
    gdy towar nie bedzie nalezycie zabezpieczony ;-)

    Policja radzi, jak nie prowokowac potencjalnego kieszonkowca
    w komunikacji miejskiej.
    Takich dzialan nikt nie kwestionuje i nie organizuje specjalnych
    marszy facetow z gruba gotowka wystajaca z kieszeni :)))

    Gdy policjant podobnych rad udziela kobietom odnosnie prowokujacego
    potencjalnych przestepcow seksualnych stroju, zaraz podnosi sie szum.

    WM

  • 17. Data: 2013-05-19 09:17:25
    Od: m <m...@g...com>

    On 05/19/2013 06:06 AM, WM wrote:

> [...]
    >
    > Gdy policjant podobnych rad udziela kobietom odnosnie prowokujacego
    > potencjalnych przestepcow seksualnych stroju, zaraz podnosi sie szum.

    Oczywiste jest (dla mnie przynajmniej), że idiotyzmem jest twierdzenie
    że zawsze wyłączną winę za gwałt ponosi gwałciciel i że nie można mówić
    że ofiara się do tego przyczyniła.

    Ale z drugiej strony - wyobraźmy sobie sytuację skrajną: Naga dziewczyna
    przechodzi przez grupę podpitych (ale nie pijanych w sztok) kibiców z
    dala od jakiejkolwiek cywilizacji.

    Jeżeli zostanie zgwałcona, to czy przyczyniła się do tego? Tak. Ale
    przez to jej gwałciciel(e) powinien(i) być potraktowany(i) łagodniej?
    IMHO nie.

    A z wypowiedzi LeoTara wynika że chciałby żeby gwałciciel odpowiadał w
    mniejszym stopniu jeżeli został sprowokowany, kieszonkowiec jeżeli nie
    oparł się gotówce wystającej z kieszeni zaś złodziej jeżeli przechodził
    obok witryny z leżącymi sztabami złota.

    p. m.

  • 18. Data: 2013-05-19 09:30:53
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-05-18 21:06, LeoTar pisze:

    > Odsłonięcie dekoltu to czy krótka spódniczka to jeszcze nie
    > prowokacja. Prowokacja to zachowanie, które mówi : jestem gotowa,
    > spróbuj mnie wziąć.A za chwilę potem odmowa, która jest poniżeniem
    > faceta,pokazaniem mu że jest tylko psem, którego można pogonić. I
    > zapisania tego w prawie chcą demonstrujący. To ma być usankcjonowanie
    > lekceważenia mężczyzn przez kobiety. Więc na takie coś zgody byc nie
    > może.

    No dobra, widzę że czujesz się w jakiś sposób pokrzywdzony przez
    prowokatorkę, a więc czego oczekujesz, jakiejś zmiany prawa która by ci
    pozwoliła żądać zadośćuczynienia za takie potraktowanie. Czy może prawa
    wyegzekwowania siłą obiecanek prowokatorki?
    Bo ja nie widzę sensownego rozwiązania tego problemu, chyba jedyne co
    nam pozostało to się z tym pogodzić. I tak nawiasem - Pamiętasz sprawę
    europosła Samoobrony, któremu zarzucono zgwałcenie prostytutki
    zamówionej do hotelowego pokoju?

  • 19. Data: 2013-05-19 09:34:01
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

> [...]
    > za chwilę potem odmowa, która jest poniżeniem faceta,pokazaniem mu że jest

    Bo ten dekolt był nie dla ciebie,
    albo nie wkupiłeś się w ten dekolt.
    Masz zdobyć , a nie rabować.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 20. Data: 2013-05-19 09:47:49
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-05-19 09:34, Stokrotka pisze:

    > Bo ten dekolt był nie dla ciebie,
    > albo nie wkupiłeś się w ten dekolt.
    > Masz zdobyć , a nie rabować.

    Oj, kolino...
    Może objaśnisz i uzasadnisz -
    Wilhelm (skądinąd Zdobywca), Aleksander Macedoński, Dżyngiz-Khan,
    Fernando Cortez - zdobywali, czy rabowali?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.