  • 1. Data: 2008-06-16 15:32:53
    Temat: Kłopot z tp faktura korygująca po błedzie.
    Od: "Ab" <a...@...pl>

    Jakiś czas temu zamówiłem w tp usługę DSL-1000.
    Podpisałem na nią umowe.

    TP.SA przez 2 lata wystawiało mi fakturę na DSL-512 jakieś 40 zł netto
    tańszą (pomylili się).
    Płaciłem poleceniem zapłaty - nie zwróciłem na to uwagi.

    Czy mają prawo teraz po 2 latach wystawić mi fakturę korygującą i domagać
    dopłaty (1500 zł).
    Wydaje mi się, że sprzedawali mi inną usługę i tyle - dowodem są na to
    faktury które posiadam.

    Ab

  • 2. Data: 2008-06-16 17:11:07
    Temat: Re: Kłopot z tp faktura korygująca po błedzie.
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Ab napisał(a):

    > Jakiś czas temu zamówiłem w tp usługę DSL-1000.
    > Podpisałem na nią umowe.

    [...]

    > Czy mają prawo teraz po 2 latach wystawić mi fakturę korygującą i domagać
    > dopłaty (1500 zł).

    Tak, mogą. Mogą też doliczyć odsetki. Płaci się za usługę - tyle ile
    wynika z zawartej Umowy - a nie za fakturę - która jest tylko dokumentem
    księgowym.

    j.

  • 3. Data: 2008-06-17 14:40:00
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    > [...]
    >
    > Tak, mogą. Mogą też doliczyć odsetki. Płaci się za usługę - tyle ile
    > wynika z zawartej Umowy - a nie za fakturę - która jest tylko dokumentem
    > księgowym.

    Płaci się za usługe, ale czy januszek miał świadczoną usługę zgodnie z umową
    czy z fakturami?

    Pozdro Przemek

  • 4. Data: 2008-06-17 14:48:59
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Przemek Lipski napisał(a):

    > Płaci się za usługe, ale czy januszek miał świadczoną usługę zgodnie z umową
    > czy z fakturami?

    O-o, po za usługami wystawiania faktur nie znam żadnych innych usłu
    świadczonych zgodnie z fakturami ;P

    j.

  • 5. Data: 2008-06-18 16:59:38
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    > O-o, po za usługami wystawiania faktur nie znam żadnych innych usłu
    > świadczonych zgodnie z fakturami ;P

    Na fakturze ma napsiane, że to za usługe DSL 512. Umowe miał na DSL 1000.
    Teraz pytanie czy usługa była świadczona taka jak w umowie, czy taka jak
    wyszczególniona na fakturze.

    Pozdro Przemek

  • 6. Data: 2008-06-19 04:27:40
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Przemek Lipski napisał(a):

    > Na fakturze ma napsiane, że to za usługe DSL 512. Umowe miał na DSL 1000.
    > Teraz pytanie czy usługa była świadczona taka jak w umowie, czy taka jak
    > wyszczególniona na fakturze.

    Skoro napisał, czy też po Twojemu "napsiał", że to TP się pomyliła przy
    wystawianiu faktur, to znaczy, że do samej usługi zastrzeżeń nie miał.

    j.