    From: "Jano" <m...@h...gula>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
    Date: Tue, 18 Apr 2006 07:37:27 +0200

    wiadomości news:e1i3r3$6sf$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Klient wypowiedział w regulaminowym terminie umowę o świadczenie usługi
    > dostępu do internetu. Regulaminem był zobowiązany do zwrotu sprzętu.

    Odłączenie się od sieci.
    Użytkownik może się odłączyć od sieci trwale na własną prośbę, jeśli nie
    chce więcej korzystać z dostępu do sieci lub wyprowadza się. W takim
    przypadku łącze do użytkownika podlega trwałemu przerwaniu, a. wniesione
    wkłady pieniężne nie są zwracane. Konto pocztowe zostaje usunięte. Strona
    domowa zostaje usunięta

    To zapis z Twojego regulaminu więc nie wiem o co Ci chodzi?
    Jesteś leniem i nie chcesz odłączyć użytkownika.
    Mało tego - chcesz bezpodstawnie wyłudzić od niego abonament

    Minął
    > już miesiąc od daty zakończenia umowy. W dalszym ciągu korzysta z
    internetu,
    > nie zwrócił sprzętu.

    > Jak to traktować?
    > - kontynuacja usług, wystawić faktury wg cen dotychczasowych i żądać
    zapłaty
    > na podstawie tego, że faktycznie używał,
    > - wystawić faktury za używanie bez umowy (jest taka pozycja w cenniku -
    2x
    > większy abonament),
    > - nieuprawnione korzystanie z sieci - art 267 kk+

    Podeprzeć się swoim regulaminem:
    Sytuacja taka implikuje następujące fakty:
    Użytkownik nie ma prawa żądać czegokolwiek od Administratorów.
    Administratorzy mogą w każdej chwili zrezygnować z umów z ISP i
    pozostałych dostawców i zlikwidować łącze internetowe oraz zdemontować
    elementy sieci pozostające ich własnością. W takim przypadku użytkownicy
    nie mają prawa do jakichkolwiek roszczeń.
    Jako zarządzający siecią Administratorzy mogą trwale lub czasowo odłączyć
    osoby nieprzestrzegające Regulaminu.