  • Data: 2007-07-04 08:52:08
    Temat: Kilka pytan o firmie
    Od: sandman <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miesiac prowadze swoja dzialalnosc gospodarcza. Ksiegowoscia (choc jak
    narazie to prawie znikoma :) zajmuje sie sam, pomaga mi kuzynka ksiegowa.
    Troche zdziwilo mnie jak powiedziala mi, ze od tego roku (czy jakos tak)
    nie ma juz obowiazku skladania PIT-5 - wystarczy tylko wplacac zaliczki.
    Czy tak do konca jest czy zle zrozumialem? Czyli jedyne deklaracje jakie
    musze skladac co miesiac to DRA oraz VAT-7 z tego co rozumiem?

    Narazie mam tylko ksiazke przychodow i rozchodow, musze dokupic jeszcze:
    - rejestr sprzedazy i zakupu VAT,
    - ewidencje srodkow trwalych (wyposazenia),
    - ksiazke kontroli,
    .. no i druczki dowodow wewnetrznych

    Czy to wszystko? ;)
    Aha, jezeli prowadze dzialalnosc w domu (w bloku na parterze) - a slyszalem
    ze jest obowiazek, aby na zewnatrz firmy byl jakis szyld.. to jak mam ta
    kwestie rozwiazac? Napisac na dzwonku? :)

    Z gory dzieki.