  • 1. Data: 2002-01-25 23:11:21
    Temat: Kiedy uprawomocnienie wyroku?
    Od: <l...@h...com>

    Witam,
    Prosze o udzielenie dopowiedzi kiedy uprawomocni sie wyrok sprawy karnej w
    1.instancji, jesli zlozylem wniosek o uzasadnienie wyroku.

    2. Czy jesli skazany wniesie apelacje to czy zostane o tym poinformowany w
    miare wczesnie czy dopiero przy wezwaniu na kolejna rozprawe. Jestem strona i
    oskarzycielem posilkowym.
    Dzieki
    Leszek

  • 2. Data: 2002-01-26 08:34:15
    Temat: Re: Kiedy uprawomocnienie wyroku?
    Od: "Wiktor Górski" <w...@w...pl>

    Użytkownik:

    > Prosze o udzielenie dopowiedzi kiedy uprawomocni sie wyrok sprawy karnej w
    > 1.instancji, jesli zlozylem wniosek o uzasadnienie wyroku.

    Po 14 dniach od otrzymania wyroku z uzasadnieniem o ile nie zostanie w tym
    czasie złożona apelacja.
    W przeciwnym razie zależy od rozstrzygnięcia sądu II instancji.

    > 2. Czy jesli skazany wniesie apelacje to czy zostane o tym poinformowany w
    > miare wczesnie czy dopiero przy wezwaniu na kolejna rozprawe. Jestem
    strona i
    > oskarzycielem posiłkowym.

    W przypadku przyjęcia apelacji Prezes Sądu - Przewodniczący Wydziału
    zawiadamia strony przeciwne o przyjęciu apelacji, dopiero po uzyskaniu
    informacji, iż strony zostały zawiadomione, przesyła akta do II instancji.
    Gdy apelacje sporządza adwokat lub Prokurator - stronie przeciwnej doręcza
    się odpis tej apelacji.

    Wiktor.