    From: "Trufel" <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kiedy przychodzi kontrola oprogramowania?
    Date: 12 Dec 2006 07:35:36 -0800

    Zalozmy, ze tacy specjalisci przychodza do mojego skromnego mieszkanka
    (w ktorym mam siedzibe dzialalnosci gosp.) ot tak, losowo (zalozmy!).
    Niech maja sobie wszystkie mozliwe nakazy...

    Czy mam racje myslac, ze skoro mnie caly dzien w tym mieszkaniu nie ma
    (rano biegne do klienta, wracam zwykle po 19, czasem po 22-23), to
    zadna kontrola nie moze miec miejsca?
    Podobnie chyba z kontrola skarbowa?
    Oni wszyscy musieliby sie ze mna umowic jakos przez telefon... Albo
    probowac w niedziele (bo w soboty zwykle tez mnie nie ma...)

    Pytam dla swietego spokoju, bo piratem nie jestem, ewentualnie czasem
    jakis nielegalny szwedzki fikolek moze sie na dysku zapodziac :)

    dziekuje i pozdrawiam,
    T.