  • 1. Data: 2003-08-25 10:52:23
    Temat: Kiedy porządek w papierach ??
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Mój znajomy prosił o pomoc w wyjaśnieniu takiej kwestii:

    Był skazany przez sąd na grzywnę - 4.000 pln z KK. Grzywnę rozłożono na
    raty, raty zostały spłacone. Czy znajomy do końca życia będzie miał w
    papierach, że był karany? Ja kiedyś słyszałam, że po jakimś czasie można
    wystąpić o zatarcie, ale możliwe, że to informacja na zasadzie "ludzie
    mówili".

    pozdrawiam

    Monika

  • 2. Data: 2003-08-25 12:56:41
    Temat: Odp: Kiedy porządek w papierach ??
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>

    Użytkownik idiom <i...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bicpqt$2u2$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
    > papierach, że był karany? Ja kiedyś słyszałam, że po jakimś czasie można
    > wystąpić o zatarcie, ale możliwe, że to informacja na zasadzie "ludzie

    zatarcie skazania

    jest w KK

    oczywiscie taka kara bardzo szybko zostanie wykreslona z rejestru
    szczegoly zob. KK albo google : zatarcie skazania

    pozdrawiam mdr