  • 31. Data: 2006-11-22 11:40:23
    Temat: Re: Katastrofa w "Halembie" a wypowiedż premiera
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    "Herbi" <z...@o...pl> wrote in message
    news:o7zhb2xvorc6.dlg@onet.pl...
    > Jedyne co dokładasz ty lebrze to swoje wysrane trzy grosze.
    > W "AU" cię zapiąc i spuścić bez szoli do szybu na 1100 :/

    A cos merytorycznie zanim do KF trafisz, napiszesz ? Serio czemu przedpisca
    moze szukac pracy i jak
    nie ma zapotrzebownia na jego umiejetnosci to zmieniac zawod, a gornik nie
    moze ?

    Daniel

  • 32. Data: 2006-11-22 11:40:27
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Herbi" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dlatego masz iloraz inteligencji na poziomie drzewa parkowego - ba - ono
    > ma
    > nawet większy, bo w pobliżu IQ=25 - czego o tobie nie można powiedzieć
    > :/
    > NIGDY, zaprawde, z tkaim podejśćiem nie będziesz FACHOWCEM w żadnej
    > dziedzinie - po prostu chwytasz sto srok za ogon i ch...a wiesz.

    widac to i tak wiecej niz wy, bo przynajmniej nie musze demolowac cudzego
    mienia, aby wyzebrac kolejna podwyzszke albo dodatek, i nie zmuszam reszty
    spoleczenstwa do dotowania swojego zakladu pracy

  • 33. Data: 2006-11-22 11:42:12
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz> napisał w wiadomości

    > nie ma zapotrzebownia na jego umiejetnosci to zmieniac zawod, a gornik
    > nie moze ?

    nie moze ;) bo un tradycjonalista jest

  • 34. Data: 2006-11-22 11:44:38
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    szerszen napisał(a):

    > idealisci, dobre sobie, pracuja w zawodach jakie sobie wybrali,
    > wiedzieli na co sie pisza, ja jakos pracujac w duzym miescie musze sobie
    > radzic, jesli nie ma pracy w jednym zawodzie, nauczyc sie czegos innego
    > i pracowac w innym, w zyciu mi nawet we lbie mysl taka nie powstala, aby
    > od szkoly do emerytury pracowac w jednym zawodzie i marudzic ze malo
    > placa, malo placa to zmieniam zawod, albo firme

    Jest to pewien sposób, zapewne dobry aby mniej narzekać.
    Widać, że masz niewątpliwą zaletę (lub wadę, w zależności kto i z której
    strony patrzy) polegającą na tym, że nauczysz się czegoś w teorii lub
    odrobinie praktyki i potrafisz sprzedać swoje umiejętności jako dobrego
    doświadczonego specjalisty.
    (chyba, że zarabiasz na prostych pracach, do których nie trzeba nabywać
    umiejętności przez kilka lat).

    Tylko, że później mamy efekty pracy takich specjalistów, którzy są
    święcie przekonani, że potrafią naprawić współczesny telewizor LCD tylko
    dla tego, że dziesięć lat temu pracowali jako sprzedawca w sklepie z
    podzespołami.

    --
    M.
    GG: 1119311

  • 35. Data: 2006-11-22 11:57:07
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Shreek" <p...@M...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tylko, że później mamy efekty pracy takich specjalistów, którzy są

    nie we wszystkim musisz byc odrazu specjalista, wystarczy tylko w trakcie
    przesiadki obnizyc oczekiwania finansowe, a brakujacej wiedzy douczyc sie
    w pratyce, mentalnosc pracodawcow, szczegolnie w wiekszych miastach jest
    taka, ze wolo srednio zielonemu zaplacic mniej, niz juz wyrobionemu, ktory
    zaczyna fikac i chciec wiecej kasy, w trakcie pracy wyrabiasz sobie
    kwalifikacje i idziesz po podwyzke, albo szukasz pracodawcy ktory woli
    zatrudnic bieglego za wieksza kase

    ale trzeba chciec cos zmienic, a nie marudzic, jak juz pisalem

  • 36. Data: 2006-11-22 11:59:47
    Od: "Viking" <jonnyb@no_spam_poczta.onet.pl>

    > tezy ktore glosze, jak juz pisalem sa sprawdzone, gdyz zaslyszane
    > bezposrednio od niektorych z tych gornikow, lub od ich dzieci, ktore maja
    > wiecej jaj albo rozumu od rodzicow, klada lache na "tradycje" i szukaja
    > zajecia poza slaskiem

    "tezy sa sprawdzone gdyz zaslyszane..."

    temu panu juz dziekujemy..

  • 37. Data: 2006-11-22 12:23:54
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Viking" <jonnyb@no_spam_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > "tezy sa sprawdzone gdyz zaslyszane..."

    > temu panu juz dziekujemy..

    no pewnie, tak najlatwiej ;)
    wg ciebie tylko gornik mowi prawde bo jest gornikiem, kazdy inny klamie,
    no chyba ze mowi o mysli gorniczej

    gratuluje wybiorczosci

  • 38. Data: 2006-11-22 12:43:14
    Od: "Viking" <jonnyb@no_spam_poczta.onet.pl>

    > no pewnie, tak najlatwiej ;)
    > wg ciebie tylko gornik mowi prawde bo jest gornikiem, kazdy inny klamie,
    > no chyba ze mowi o mysli gorniczej
    >
    > gratuluje wybiorczosci

    alez skad, ja mowilem o logice, nic to z gornictwem nie wspolnego wiec albo
    waz slowa bardziej albo moze zamilcz...

  • 39. Data: 2006-11-22 12:56:49
    Od: Onufry Zagłoba <zagloba@maupa@os.pl>

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message

    > nie moze ;) bo un tradycjonalista jest

    To niech żre tradycje. Dzieci w tradycje ubiera. I niech w tradycji mieszka.

    Nosz ... jego mać! Ma tradycje i nie będzie gdzie indziej robił. A jak mu
    nie dadzą w kopalni tyle ile chce to albo morde obije albo ukradnie. Ile
    jeszcze argumentem bedzie siła?

    Ja mogę albo muszę wyjechać z miasta/kraju za praca. On nie. Bo dziad
    fedrował, ojciec fedrowali. On tyż bedzie. A jak nie to oni wyjado. Ino do
    tej warszawki pod sejm.

    A kradnijta se, a obiajajta mordy. Może jak zaczną strzelać to się
    opamiętają skoro po tym jak wzięli palec, rekę i ramię maja jeszcze mało.

    --
    Pozdrawiam Waszmości
    Onufry Zagłoba

  • 40. Data: 2006-11-22 13:28:55
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Onufry Zagłoba" <zagloba@maupa@os.pl> napisał w wiadomości

    > A kradnijta se, a obiajajta mordy. Może jak zaczną strzelać to się
    > opamiętają skoro po tym jak wzięli palec, rekę i ramię maja jeszcze
    > mało.

    strzelali, niestety tylko gumowymi kulami i niestety oko stracil fotograf,
    a nie zaden z nich

    a co do reszty oczywiscie sie zgadzam ;)