  • 41. Data: 2020-01-26 16:06:16
    Temat: Re: Katastrofa [konstytucyjna z drogowej]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:

    > Jeżeli o tym wiedziała, to oczywiście, że powinna.
    > Dlaczego ciebie to śmieszy?

    Bo IMHO w realiach nie szybkiej RP3 to dowcip.

    P.S. Chcesz dawać stopkę/podpis to oddzielaj go od tekstu tak by
    czytniki usenetu obcinały przy odpowiedziach.

    --
    A. Filip

  • 42. Data: 2020-01-26 16:19:26
    Od: Kviat

    W dniu 26.01.2020 o 16:06, A. Filip pisze:

    > Bo IMHO w realiach nie szybkiej RP3 to dowcip.

    Masz specyficzne poczucie humoru.

    > P.S. Chcesz dawać stopkę/podpis to oddzielaj go od tekstu tak by
    > czytniki usenetu obcinały przy odpowiedziach.

    P.S. Nie chcę.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 43. Data: 2020-01-26 17:10:06
    Temat: Re: Katastrofa
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.01.2020 o 12:58, Kviat pisze:

    > Czyli srają w spodnie przed grupką ekstremistów. Czy tych u koryta, czy
    > tych na ulicach, to bez różnicy. Naziol ubrany w gajer, to nadal naziol.

    Srają po gaciach przed pisiorami. I w sumie słusznie, bo pisiorki
    pokazały na przykładzie ich starszych kolegów, że jakiekolwiek umowy z
    pisorami są gówno warte.

    > Robertowi najwyraźniej to umknęło, że jeszcze nie wszystkich sędziów pis
    > spacyfikował. A jeśli nawet mu się uda, to pis kiedyś się skończy, a
    > ludzie nagrywają ich wyczyny nie tylko na pamiątkę.

    Dlatego tak chcą pozostać anonimowi, że zdejmują imienniki, a jak poseł
    ujawnił kulsona sawerę, to wrzask niesamowity się podniósł i sam
    minister darł japę, że zlecił ministerstwu spacyfikowanie posła i
    litości nie będzie. A potem się okazało, że gówno mogą posłowi zrobić,
    bo dane funkcjonariusza wykonującego robotę dla państwa nijak tajne nie są;)

    --
    Shrek

  • 44. Data: 2020-01-26 17:25:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie, bo to przestępstwo, a nie wykroczenie.

    Poważnie - sąd był chyba innego zdania? Konkretnie to stwierdził, że
    żadnego znieważenia nie było. I słusznie, bo ze słów na "k" to tylko dla
    pisiora "konstytucja" może być obraźliwa.

    --
    Shrek

  • 45. Data: 2020-01-26 17:28:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie, bo od ścigania łamiących konstytucje nie jest Policja.

    "Ja, obywatel Rzeczypospolitej Polskiej, świadom podejmowanych
    obowiązków policjanta, ślubuję:
    służyć wiernie Narodowi, chronić
    _ustanowiony_Konstytucją_Rzeczypospolitej_Polskiej_p
    orządek_prawny_"

    Ale słowa są tanie.

    --
    Shrek

  • 46. Data: 2020-01-26 17:38:13
    Temat: Re: Niektóre+ łamania Konstytucji nie są i nie były ważne. Walka toczy się o "listę rozbieżności ważności"
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    > obowiązków policjanta, ślubuję:
    > służyć wiernie Narodowi, chronić
    > _ustanowiony_Konstytucją_Rzeczypospolitej_Polskiej_p

    Przez osiem lat Tuska obrona Konstytucji łamanej w Starych Kiejkutach
    była ważna czy nią sobie PO premier cztery litery podcierał?
    Gdyby wtedy _przez osiem lat_ premier Tusk (PO) pokazał jak ważna jest
    Konstytucja to może bym teraz PO+ wierzył. Pokazał że Konstytucja
    taka ważna to nie jest, przyjaźń z USA była ważniejsza.

    Nasi sojusznicy stoją na straży Konstytucji RP (jak USA w Starych Kiejkutach).

    --
    A. Filip

  • 47. Data: 2020-01-26 17:44:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.01.2020 o 17:38, A. Filip pisze:

    > Przez osiem lat Tuska obrona Konstytucji łamanej w Starych Kiejkutach
    > była ważna czy nią sobie PO premier cztery litery podcierał?

    A co to ma do stwierdzenia Roberta, że policja nie jest od ścigania
    łamiących konstytucję?

    --
    Shrek

  • 48. Data: 2020-01-26 17:49:06
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > Starych Kiejkutach i złapać prowadzących więzienie-katownie CIA/USA
    > bo złamano *konstytucyjne* zakazy tortur i bezprawnego pozbawienia

    Jeżeli już ktoś koniecznie, to Żandarmeria Wojskowa. To teren wojskowy.

    --
    Robert Tomasik

  • 49. Data: 2020-01-26 17:56:21
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > A co to ma do stwierdzenia Roberta, że policja nie jest od ścigania
    > łamiących konstytucję?

    Po co był tworzony Trybunał Konstytucyjny jeśli zdecydować/rozstrzygnąć
    może "już zwykły policjant"?

    Policja miała ścigać _sędziów_ którzy łamali Konstytucję przyklepując
    (ekstradycje na podstawie) ENA gdy _jeszcze_ w Konstytucji był wyrażony
    wprost zakaz ekstradycji obywatela RP?
    <ironia> Dla mnie może tak być ;-) </ironia>

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Europejski_nakaz_aresz
    towania

    --
    A. Filip

  • 50. Data: 2020-01-26 17:56:30
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.01.2020 o 15:52, Kviat pisze:

    > Dupa tam, a nie przestępstwo. Trzeba mieć pusty dzban zamiast głowy żeby
    > na siłę doszukiwać się przestępstwa tam, gdzie go nie ma.

    To się umorzy :-)

    > Wiesz dlaczego policja nie wpisywała tego twojego "przestępstwa" o
    > prawie autorskim, tylko znieważenie pomnika? (Znieważenie pomnika
    > napisem Konstytucja... trzeba być geniuszem żeby na coś takiego wpaść)
    > Bo ten twój zarzut jest jeszcze bardziej kuriozalny i śmieszny, niż ich.

    Nie wiem, czemu, ale Twoja argumentacja mnie też słobo przekonuje.

    > Bo żeby pomnik zniekształcić, to ktoś musiałby go uszkodzić.
    > Gdzieś ty się tam dopatrzył zniekształcenia pomnika? Nawet nie chcę
    > zgadywać....

    No właśnie w przepisie nie ma nic o uszkadzaniu mniej lub bardziej trwałym.

    > https://tvn24.pl/biala-podlaska-wywiesil-koszulke-z-
    konstytucja-na-pomniku-dzialacz-kod-u-dostal-zadoscu
    czynienie-za-zatrzymanie,990849,s.html

    I...?

    > "Sąd (...) Jednocześnie podważył zasadność przeszukania mieszkania,
    > podał też w wątpliwość, czy zawieszenie koszulki jest przestępstwem, czy
    > nawet wykroczeniem.

    Prawo sądu.

    > Wobec braku znamion czynu zabronionego Prokuratura Rejonowa w Białej
    > Podlaskiej 4 października 2018 roku umorzyła śledztwo prowadzone pod
    > kątem znieważenia pomnika przez dwóch działaczy KOD-u. Półtora miesiąca
    > później policja odstąpiła od ukarania mężczyzn za wykroczenie."

    I słusznie. Pomnika znieważyć nie można.

    > https://gs24.pl/sad-nalozenie-koszulki-na-pomnik-z-n
    apisem-konstytucja-to-nie-powod-by-robic-komus-proce
    s/ar/c1-14186921

    > "- Nałożenie na pomnik koszulki z napisem ,,Konstytucja Jędrek" nikogo
    > nie obraża,
    >
    > ***nie jest żadnym wykroczeniem***
    >
    >  - orzekł sąd nie zgadzając się na proces w tej sprawie. Za upór policji
    > zapłacą wszyscy obywatele, bo koszty postępowania obciążą Skarb Państwa."

    I...?

    > "(...)Miesiąc później Prokuratura Rejonowa Szczecin-Niebuszewo umorzyła
    > postępowanie z powodu ,,braku znamion czynu zabronionego". Uznała, że nie
    > doszło do znieważenia pomnika.

    I słuysznie. Nie doszło.

    > Przez kolejne kilka miesięcy nic się nie działo i wszyscy zdążyli już o
    > happeningu zapomnieć. Ale nie policja."
    >
    > "Z tą decyzją nie zgodził się komendant komisariat policji
    > Szczecin-Niebuszewo i złożył zażalenia. Dzisiaj przegrał ostatecznie."
    >
    > Ostatnie trzy zdania czytaj do skutku aż zrozumiesz.
    Po co? Nigdy nie twierdziłem, że nakładanie koszulek kogokolwiek
    znieważa. Co więcej, od zawsze twierdziłem, ze to teza nie do obrony.

    > Tylko nie pisz mi proszę, że gdyby ten komendant skorzystał z twojego
    > pomysłu, to by wygrał. Bo pęknę ze śmiechu.

    Nie wiem, czy by wygrał.

    > https://szczecin.wyborcza.pl/szczecin/7,34939,247808
    92,policja-nie-odpuszcza-kolejny-sad-zajmie-sie-kosz
    ulka-z-napisem.html

> [...]
    >
    > Art. 39. Konstytucji
    > "Nikt nie może być poddany eksperymentom naukowym, w tym medycznym, bez
    > dobrowolnie wyrażonej zgody.> Art. 40. Konstytucji
    > "Nikt nie może być poddany torturom ani okrutnemu, nieludzkiemu lub
    > poniżającemu traktowaniu i karaniu. Zakazuje się stosowania kar
    > cielesnych."
    >
    > Czyli mogę poddać cię eksperymentom medycznym bez twojej zgody i policji
    > nic do tego? Dobrze wiedzieć, że mogę to robić bezkarnie dopóki Trybunał
    > Konstytucyjny tym się nie zajmie.
    > Rozumiem, że jak kogoś torturują, to też nie zareagujesz?

    Zareaguję, ale nie na podstawie przepisów Konstytucji. Do każdego z tych
    zakazów są przestępstwa opisane w ustawach. Konstytucji nie stoisuje się
    w prawie karnym bezpośrednio.

    > Serio jesteś policjantem?
    >
    > I dla przypomnienia:
    > Art. 8.
    > "Konstytucja jest najwyższym prawem Rzeczypospolitej Polskiej.
    > Przepisy Konstytucji stosuje się bezpośrednio, chyba że Konstytucja
    > stanowi inaczej."

    Ale, żeby Policja mogła ścigać karnie musi być przepis z zagrożeniem karą.

    --
    Robert Tomasik