eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKasa w supermarkecie › Kasa w supermarkecie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Obi Wan" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kasa w supermarkecie
    Date: Mon, 8 Jul 2002 20:35:47 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 17
    Message-ID: <agclul$jv7$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: ph129.gdansk.cvx.ppp.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1026153238 20455 217.99.192.129 (8 Jul 2002 18:33:58 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Jul 2002 18:33:58 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:99600
    [ ukryj nagłówki ]

    Hello!

    Jak to jest, czy ktokolwiek ma prawo zamknąć nam przed nosem kasę w
    supermarkecie? Czy w takim wypadku możemy to komuś zgłosić (np. w punkcie
    obsługi klienta)? Czy jakikolwiek przepis to reguluje, czy jedyne co możemy
    zrobić, to odpuścić sobie taki sklep i nie robić w nim zakupów w
    przyszłości?

    Czasem zdarza się też, że kasjerka prosi jakiegoś klienta o informowanie
    innych, żeby nie ustawiali się w kolejce do jej kasy. Czy tak powinno być?
    Czy klienci powinni "robić za informację" nadrabiając braki w systemie
    działania supremarketu, czy też jakiegoś jego działu, który nie zadał sobie
    trudu żeby taki problem rozwiązać?

    Obi


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1